Gość impress Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Zauważyłem dziwną sprawę a mianowicie po wcisnieciu gazu szybko /gwałtownie/ do podłogi przy 1500 obrotów auto nie przyspiesza (na II biegu ) ... nie zrywa się natomiast przy tych samych obrotach wciskając pedał powoli (stopniowo coraz mocniej ) auto nromalnei przyspiesza . Turbina ? Błędów brak.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Panowie doradzi ktoś ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 mogę ci napisać co w mojej CD choć to benzyna bez turbiny ale w teorii 86KM. Ten silnik nie ma dołu. Dopiero jak się go wkręci coś tam się dzieje na dole nic. II bieg nisko obr + gaz w podłodze nic to nawet czasami trochę niebezpieczne... nie uskoczysz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 (edytowane) u mnie wygląda to tak ,że obroty rosną a auto nie przyspiesza. W praktyce wciśnięciu gazu na II biegu przy obrotach 1500 powoduje zero reakcji na gaz ....auto nie przyspiesza . Przy wciskaniu gazu stopniowo auto wraz z rosnącymi obrotami przyspiesza. Dziwne jest to , że jak naciskam gaz stopniowo i trzymam go jakość w połowie wysokości , auto normalnie idzie. I na takiej wysokości go wciskam (puszczam i dodaje) na biegach w górę jest ok. Problem jak daję go w podłogę. Sprzęgło łapie od dołu nie od samego ale tragedii nie ma. sprzęgło , przepływomierz ? Edytowane 13 Maja 2017 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Czy dobrze zrozumiałem - że jest efekt ślizgania sprzęgła?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Sprzęgło się nie ślizga.... Chyba problem jest w przeplywomierzu . Po odpieciu wtyczki od przeplywomierza auto idzie ok . Przy wcisnieciu gazu do podłogi przy 1500 obrotów jak obroty dojdą do około 2000 ciągnie ok . Jest znaczna poprawa. W związku z powyższym czym grozi jazda przy odpietym przeplywomierzu ? Kupować nowy czy używki ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 ty lepiej wstaw loga z przpelywki bo cos mi tu nie pasuje. To taknie dziala ze odpinasz i idzie jak szatan. Cos musi byc na reczy. Nie rozumiesz zasady dzialania przpelywki. Tego nikt nie zakladal by komus utrudnić życie. To ogranicznik zadymienia i ma robic swoja robote. Pozniej bedziesz plakal ze korba wyszla bokiem albo kat zapchany albo cos jeszcze innego. To z emozna przpelywke zmostnowac dioda to ja wiem i praktykowalem ale nie oto chodzi. Skoro nie ma flow przez turbo to nie ma i przez przpelywke. A jak kest flow przez turbo a przpelywka zaniza wartosci to bedzie to widac w opcomie. Ale jak chesz to kup sobie przeplywke nowa nawet z aso za 800 zl. masz 50% szansy ze to ona.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Ciężko odczytać o co chodzi w poście j.w. CC była podpięta pod kompa i magik powiedział że parametry perzeplywomierza są zaznizone i chyba ma rację bo odołączając go parametry przeplywomierza (przepływu powietrza) są odczytywane w jakiejś określonej wartości (może nie prawidłowej do sytuacji pracy silnika ) ale ewidentnie auto dostało kopa po jego odłączeniu więc walnięta przeplywomierz daje błędne dane i silnik nie ciągnie . Kupił nowke za 180 zł   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Dziś auto zostało podłączone pod komputer oraz wykonano jazde próbna i wszystkie parametry są prawidłowe przy wciskaniu gazu powoli , jednostajnie coraz mocniej . ... natomiast gdy gwałtownie wcisnie się gaz to wtedy doładowanie turbiny nie jest ok . Egr otwiera się i zamyka prawidłowo , potencjometr pedału gazu też jest ok. Ogólnie parametry auta są jak najbardziej ok i oczywiście zero błędów Jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.