Skocz do zawartości

Parametry przepływki w X17DTL


Rekomendowane odpowiedzi

Chłopaki mam zagwozdkę z parametrami .

W Tisie jest że powinno być 300-450 mg/suw na wolnych obrotach

Natomiast później pisze że po odczekaniu 30 sek. powinno być 500-650 mg/suw

Ale teraz czy to ma być dalej na wolnych czy po dodaniu gazu?

 

Jest też w parametrach mniejsza niż podaje TIS masa paliwa.

Powinno być 7-12 mg/suw a jest ok 5.5

 

No i teraz czy to ma związek z przepływką?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR tam ma zaślepiony.

Czyli nawet po tych 30 sek. powinno się podnieść do 500-650?

A ona stoi na ok 400.

Dopiero po nadepnięciu na gaz podnosi się do ponad 500.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wznawiam pytanie.

Kolega wesol może coś podpowie?

Wszystkie parametry porównałem z Tisem

Jedyne różnice to z tą przepływką oraz z masą paliwa.

Ma być od 7-12 a jest 4.8-5.5mg/suw

 

Panowie mechanicy ktoś coś podpowie czy to tajemnica zawodowa.

Wkurza mnie to bo chcę pomóc koledze ale moja wiedza się na tym temacie kończy.

Z Mery nie przełożę bo moja nie ma.

Więc pomoc fachowców z wykształcenia i zawodu niezbędnie potrzebna.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy zaslepionym egr powinno byc okolo 400 mg/suw. na jalowych kiedy to ecm stosuje dawkowanie spaln egr to wlqsnei spada na okolo 200 czy 240 mg bo wiadoma sprawa zamaist ciagnac powietrze przez filtr powietrza ciaggnie sobie spaliny. Przy depnieciu pedalu gazu turbo zaczyna pompowac czyli tez i zasysac powietrze oczewiscie po przekroczeniu progu kiedy to turbo juz sie rozkreca. czyli jakies 1700 czy niekiedy 1900 obr i powinno pompowac jakies 700 mg a na 3wyzszych obrotach nawet spokojnie 800-900 i tysiac. Jelsi jest mniej przy pedale wcisnietym w podloge to znakiem tego albo lezy przeplywka albo mamy dziure w dolocie za przeplywka a przed turbo. Ciagnie sobie wtedy powietrze bokiem ktore to przeplywka nie mierzy Jak nie mierzy czyli zaniza to ecm jakby nie widzi ze silnik zaciaga powietrze wiec ogranicza paliwo by silnik nie kopcil. Brak powietrza a duzo paliwa to mamy batorego no i taka jazda skutkuje oczeiwscie tez zapchaniem kata, grzaniem sie glowicy turbo itd.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wolnych jest 380-400.

Wczoraj sprawdzałem.

Po przygazowniu na postoju podnosi się do 550>

W czasie jazdy idzie powyżej 600.

Kolektory obydwa planowałem i pięknie uszczelnione.

Turbo po regeneracji też ładnie pompuje.

 

Trochę mnie ten TIS zdziczył i myślałem że na wolnych ma być więcej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności