Skocz do zawartości

Problem z kontrolką...


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Ja mam też problem z kontrolką ale od czujnika ciśnienia oleju. mianowicie rano jak odpalę silnik to wygasają wszystkie kontrolki ALE moja kontrolka od ciśnienia oleju podczas pracy silnika jeszcze pali się około 5 sekund ! Tego problemu nie ma na ciepłym silniku, po odpaleniu silnika gaśnie od razu. Merivka ma 4 lata ale ma przebieg 155 tys. kilometrów, wiem że na ropniaka nie jest to wiele jak poprzedni właściciel użytkował go "normalnie" Nie wiem czy to jest poważny problem i od czego mam zacząć w diagnozowaniu. proszę o pomoc! HELP! POZDRAWIAM WIELBICIELI MERIVY :lol:

a olej i filtr kiedy zmieniałeś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Co do kontrolki smarowania to w mojej poprzedniej Astrze 1.7 CDTI 80 KM kontrolka smarowania też gasła po około 3 – 4 sekundach i jest to podobno normalne w tych silnikach, bo czujnik jest na końcu układu smarowania i tyle czasu potrzeba by zimny olej dostał się do czujnika. Jutro odbieram nowy zakup Merive 1.7 CDTI 100KM to sprawdzę jak jest w, Merivie ale powinno być tak samo, bo to jest ten sam silnik tylko z innym osprzętem.

Przy okazji poszukuję instrukcji do Merivy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam i dziękuję za odpowiedż, ta informacja bardzo mnie uspokoiła, mam ogromną nadzieje że Twoja Meriva będzie Ci długo służyła i Będziesz z niej zadowolony jak ja ze swojej! Jak możesz to Daj jeszcze odpowiedż jak potwierdzisz że ten czas to jest standart na podstawie własnego auta. A co do instrukcji to nie mam ale posiadam w wersji elektronicznej książkę SAM NAPRAWIAM CORSA I MERIVA jeżeli jesteś zainteresowany to daj znać [email protected] POZDRAWIAM WIELBICIELI MERIVY :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Co do kontrolki to mogę już potwierdzić, że jest tak samo jak u Ciebie, czyli jest to normalne w tych silnikach, książkę Sam Naprawiam już udało mi się ściągnąć tak, że, dzięki ale nadal poszukuję instrukcji po Polsku do Merivy i do radia CD30. Jedno jeszcze, co zauważyłem, że turbina w Merivie chodzi dużo głośniej niż w mojej poprzedniej Astrze jest to na pewno inna, bo większa turbina i słychać tu bardzo wyraźnie charakterystyczny świst

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Co do kontrolki to mogę już potwierdzić, że jest tak samo jak u Ciebie, czyli jest to jeszcze, co zauważyłem, że turbina w Merivie chodzi dużo głośniej niż w mojej poprzedniej Astrze jest to na pewno inna, bo większa turbina i słychać tu bardzo wyraźnie charakterystyczny świst

czasem świszczy łożysko alternatora tuż przed swoją śmiercią...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności