Skocz do zawartości

Opel Corsa C problem z LPG


Gość ola-ck

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam Corsę C 2004, 5drzwiowa, silnik 1,2 benzyna 75KM.

Mam zainstalowaną instalację LPG:

Reduktor: KME

Elektrozawór: Valtek

Zbiornik: Irene

Wielozawór: tomasetto

Zawór tankowania: tomasetto

Układ elektroniczny: KME

 

Ostatnio zaczął szwankować włącznik gazu, migał, raz włączał się, raz nie. Były sprawdzane bezpieczniki, sprawdzone kable, wszystko ok. Po jakimś czasie gaz przestał się włączać lub załączał się w trakcie jazdy. Po sprawdzeniu okazało się że śrubka przy cewce była obluzowana, została przykręcona i wszystko ok. Gaz się włączał, po czym po parokrotnej jeździe przestał się załączać w ogóle. Na początku po włączeniu silnika włączała się czerwona lampka i za chwilę zanikała. Teraz kompletnie nic. Sprawdzone również były kable przy przełączniku, wszystko ok. Może ma ktoś pomysł co mogło się popsuć?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w ciągu najbliższych tygodni nie będę mogła się wybrać, dlatego proszę o jakieś rady, być może da się to naprawić choć tymczasowo na własną rękę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na własną rękę możesz sobie kupić interfejs do LPG ,ściągnąć program do diagnostyki i będziesz wiedzieć co się dzieje z LPG.

Interfejs jak zamówisz to przyjdzie ci na środę-czwartek.

Czyli dużo szybciej jak będziesz miała czas jechać do gazownika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość papieju

Mógł paść sterownik od gazu i samemu nic się nie poradzi. Najlepiej podmienić na inny, taki sam. U mnie tak padł sterownika Techa, najpierw zdarzało się że się nie włączył, potem działał jakiś czas, znowu padał, podnosił się na dłuższy czas aż w końcu padł na amen. Serwis wymienił na nowy gwarancyjnie, problem był w zasilaniu wewnątrz sterownika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, okazało się że filtry były do wymiany, przewody gazowe, końcówki elektryczne, przelutowali wiązki i wymienili czujnik ciśnienia. Gazownik stwierdził, że wszystko było zrobione "za lekko" trzymało się ledwo ledwo.

Edytowane przez ola-ck

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, niestety pojawił się kolejny problem. Po naprawie lpg które działa teraz bez zarzutu, pojawił się problem przy uruchamianiu auta. Auto bardzo nierówno chodzi i za chwilę gaśnie. Przy drugim uruchomieniu i ruszeniu dusi się i znów gaśnie. Dopiero kolejne uruchomienie pozwala na w miarę normalną jazdę aż do przełączenia na gaz. Byłam u gazownika który naprawial mi auto, przy okazji jeszcze wymienił przewody paliwowe ale to nic nie pomogło. Powiedział że być może jest problem z filtrem paliwa. Niebawem będę go wymieniać. Macie może jeszcze jakieś pomysły co może być ewentualną przyczyną?

Edytowane przez ola-ck

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, nieszczelność parownika. Puszcza albo którymś podciśnieniem albo membraną gaz przy pracy na benzynie i silnik dostaje dwa paliwa na których jechać bardzo nie chce. Miałem identycznie, pomogła regeneracja parownika, problem jak ręką odjął. Niech może gazownik pójdzie w tę stronę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności