Skocz do zawartości

Gość Damjan

Rekomendowane odpowiedzi

No i teraz mogą się problemy nawarstwiać.

Nikt nie sprawdzał jak i czy w ogóle pracuje sonda.

Przy śrubie ona na pewno nie pracuje.

A jest po to by sterować pracą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

To co da emulator sondy?

W sumie tego nie napisałem że tylko na gazie gaśnie ten silnik przy hamowaniu. A reszta problemów czyli spadek mocy i przeskakiwanie iskry to na gazie i benzynie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sama nazwa wskazuje: emuluje pracę sondy.

Tłumacząc to na nasz ;Ogłupia sterownik silnika że sonda dobrze pracuje.

Można go też nie posiadać ale wtedy sygnał sondy musi być puszczony równolegle do sterownika LPG i Pb

On wysyła sygnał do sterownika silnika aby ten nie walił błędami.

 

 

 

W sumie tego nie napisałem że tylko na gazie gaśnie ten silnik przy hamowaniu

 

A nie powinien.

Instalacja LPG dobrze założona i wystrojona nie daje o sobie znać.

Czyli nie powinno być różnicy w pracy silnika.

 

Problemy na Pb i LPG mogą mieć wspólne podstawy,czyli układ zapłonowy i elektryczny.

Ale też może być rozwalenie map Pb przez użytkowanie pojazdu na złej instalacji LPG.

 

Poczytaj sobie forum LPG (nasze i inne ) a dowiesz się jaki to ma wpływ.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sondy i krokowca LPG nie ma. Byłem u gazownika i powinno być jest to do zrobienia ale powiedział żebym zaczął od remontu silnika bo coś stuka i nie pali równo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kro ją wyrzucił?

Jest zaślepiona wkrętka po sondzie?

Jeżeli sondy nie ma to masz od nie błąd.

Dla czego o tym nie piszesz?

Chyba że masz emulator sondy.

Ale jak chcesz uzyskać pomoc z takimi informacjami jakie udzielasz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz ciężej jest odpalić. Na wolnych obrotach słychać stukanie. Podczas jazdy na LPG wszystko ok przyspiesza nagle dochodzi do 3 tyś obrotów traci noc zaczyna buczeć jak się doda więcej gazu to strzeli z wydechu potem jakby to ustępuje i znowu przyspiesza i zaraz znowu traci moc

Jeszcze dodam że na benzynie objawy są identyczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności