adam1954 Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 No i teraz mogą się problemy nawarstwiać. Nikt nie sprawdzał jak i czy w ogóle pracuje sonda. Przy śrubie ona na pewno nie pracuje. A jest po to by sterować pracą.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damjan Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 To co da emulator sondy? W sumie tego nie napisałem że tylko na gazie gaśnie ten silnik przy hamowaniu. A reszta problemów czyli spadek mocy i przeskakiwanie iskry to na gazie i benzynie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Jak sama nazwa wskazuje: emuluje pracę sondy. Tłumacząc to na nasz ;Ogłupia sterownik silnika że sonda dobrze pracuje. Można go też nie posiadać ale wtedy sygnał sondy musi być puszczony równolegle do sterownika LPG i Pb On wysyła sygnał do sterownika silnika aby ten nie walił błędami. W sumie tego nie napisałem że tylko na gazie gaśnie ten silnik przy hamowaniu A nie powinien. Instalacja LPG dobrze założona i wystrojona nie daje o sobie znać. Czyli nie powinno być różnicy w pracy silnika. Problemy na Pb i LPG mogą mieć wspólne podstawy,czyli układ zapłonowy i elektryczny. Ale też może być rozwalenie map Pb przez użytkowanie pojazdu na złej instalacji LPG. Poczytaj sobie forum LPG (nasze i inne ) a dowiesz się jaki to ma wpływ.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damjan Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Cewka podmieniona i dalej to samo. Kable wymienione bez zmian. Świece wymienione nadal lipa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 A sprawdziłeś co z tą sondą?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damjan Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Sondy i krokowca LPG nie ma. Byłem u gazownika i powinno być jest to do zrobienia ale powiedział żebym zaczął od remontu silnika bo coś stuka i nie pali równo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 A kro ją wyrzucił? Jest zaślepiona wkrętka po sondzie? Jeżeli sondy nie ma to masz od nie błąd. Dla czego o tym nie piszesz? Chyba że masz emulator sondy. Ale jak chcesz uzyskać pomoc z takimi informacjami jakie udzielasz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damjan Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Przepraszam źle sprecyzowane. Sonda jest, chodziło mi że nie ma emulatora sondy. Przepraszam za wprowadzenie w błąd   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 No to jak jest to jak pracuje?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damjan Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 Coraz ciężej jest odpalić. Na wolnych obrotach słychać stukanie. Podczas jazdy na LPG wszystko ok przyspiesza nagle dochodzi do 3 tyś obrotów traci noc zaczyna buczeć jak się doda więcej gazu to strzeli z wydechu potem jakby to ustępuje i znowu przyspiesza i zaraz znowu traci moc Jeszcze dodam że na benzynie objawy są identyczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.