Skocz do zawartości

Corsa D 1.2 terkot i awaria klimy


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Bankowo się umówię do mechanika ;) chciałem się po prostu upewnić, że jazda w obecnej sytuacji nie zaszkodzi autu... No i nie rozumiałem tego terkotu który pojawił się na chwilę i go już nie ma.

 

Cały czas mam nadzieję, że sprężarka się nie zatarła bo wtedy to spory koszt ... raczej to pod gwarancję nie podchodzi?

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

 

 

chciałem się po prostu upewnić, że jazda w obecnej sytuacji nie zaszkodzi autu.

 

Chyba auto jest u ciebie.

Skąd możemy wiedzieć co się faktycznie stało?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Chyba auto jest u ciebie.

Skąd możemy wiedzieć co się faktycznie stało?

To chyba 99% pytań dotyczy aut których nie widzisz? Kolego...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To chyba 99% pytań dotyczy aut których nie widzisz? Kolego...

 

No i jak można na odległość komuś powiedzieć czy ty możesz jeździć czy nie.

Otwierasz maskę i sprawdzasz sam.

My za ciebie tego nie zrobimy.

Masz tam też KZFR

A i temat o terkotaniu na forum jest

http://forum.opel24.com/topic/79518-dziwny-halasterkot-corsa-d-2011-12-86-km-63-kw-a12xer/

Trochę chęci i samemu poszukasz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam ten temat. U mnie "terkot" wystąpił raz przez może 10s. Więcej się nie pojawił za to wysiadła wtedy klima. Pojadę do mechaniora to po wizycie napiszę co i jak było. Dzięki pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sprężarka została wymieniona w ramach GW. Klima działa poprawnie. Odpłatne przedłużenie GW przy zakupie auta było jednak słuszną decyzją... ;)

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manualna nie ma w CD ustawień LO i HI. Po prostu pokrętło + ewentualnie zamknięty obieg. Przy ustawieniu na max chłodzenie na kratkach jest 6-7 stopni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gregor1992

Ja w CC na low miałem kole 4,5 stopnia, przy obiegu zamkniętym poniżej 4 spadło. Ogólnie przy dłuższej jeździe nie da rady wytrzymać na low. W Grecji gdzie temperaturę zewnętrzną pokazywał komputer 35 stopni jeździłem na 22 stopnie i 2 max 3 bieg wentylatora (na 8 chyba). Ogólnie chodzi o to raczej, że low nie chłodzi do ustalonej temp tylko ciągle, a na hi to sztyjc wali gorącym że nawet przy mrozach nie ujedziesz ;) (inna sprawa że przy dużych mrozach silnik nie zagrzeje się do tych 90 stopni), starczy popróbować, nie wiem po co te pytanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności