Skocz do zawartości

Opel Corsa C 1.2 wymiana pompy paliwa a błąd P0340


Gość MajkJaro

Rekomendowane odpowiedzi

Błąd wałka co może spowodować masz ładnie opisane:http://warsztatowiec.info/czujniki-zrodlo-wszelkich-informacji/

Co do rozrządu to sprawdzić nie zaszkodzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość MajkJaro

Dzięki bardzo! Będę informował - jak dotąd żaden mechanik swoimi wywodami mnie nie skusił. Jeden, że wałek za 100 zł, a drugi rozrząd za 1500-2000.... :D Mają rozmach...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MajkJaro

Błąd powrócił - będę wymieniał czujnik przy najbliższej okazji. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem - nie ukrywam, że to rozwiązanie tańsze niż rozrząd...

Dziękuję za porady - wrócę tu jednak z informacjami :).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość MajkJaro

Witam i przepraszam, że odświeżam. Wymieniono czujnik wałka rozrządu około rok temu. Było ok do wczoraj. Pierw myślałem, że to połączenie - 33stopni/słabego silnika/klimatyzacji. Jednak dzisiaj odpaliłem i nie.

Na biegu jałowym samochód na postoju wariuje, ale tylko jak odpalę nawiew na 3 bądź 4 (nie ważne czy z klimatyzacją czy na ogrzewaniu). Obroty skaczą od 700-1100. Więcej objawów brak.


Ocena wstępna mechanika - za luźny łańcuch. Oczywiście chciałby wydać diagnozę jak samochód zostanie na pare godzin. Błąd 0340 na komputerze. Po usunięciu od razu wraca przy włączeniu nawiewów. Zastanawiam się jakich rozwiązań jeszcze szukać - wymiana łańcucha ze względu na koszty mi się nie uśmiecha.

Edytowane przez MajkJaro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz błąd czujnika.

Czujnik wymieniłeś ale pewnie zamiennik.?

Ople nie lubią zamienników.

Ale jeszcze jest opcja słabego ładowania skoro pokazuje sie to podczas obciązenia silnika

Ale jeżeli nie wierzysz mechanikowi to sam sprawdź czy nie jest rozrząd przestawiony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MajkJaro

Sam? Jak? Pewnie nie dam rady...

Pierwsze co mechanik podpiął jakieś urządzenie pomiarowe do akumulatora i powiedział, że tam jest wszystko ok.

 

Czujnik na 99% jest zamiennikiem. Czyli wymienić czujnik na oryginał w pierwszej kolejności i obroty same się unormują?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, MajkJaro napisał:

Sam? Jak? Pewnie nie dam rady...

Jak to mówią ,, dla chcącego nie ma nic trudnego,,

Poszukać , poczytać , oglądnąć porady 

I wtedy można zdecydować czy dasz rady

Przynajmniej zdjęcie pokrywy i sprawdzenie czy wałki w GMP cyl 1 mają połozenie takie jakie być powinno

Albo zaufać mechanikowi i niech działa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko na spokojnie .

Nie rozbieraj za dużo . Zdjęcie samej pokrywy i sprawdzenie wałków już powinno rozwiać wątpliwości 

Czujnik ? Cóż pomierz  jego oporność.

Na forum na pewno było podane.

Poszukaj

 

No i w sumie to będzie trzeba zmienić tytuł tematu bo te błędy to już nie pompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności