Skocz do zawartości

Dławi się, ma muła


Gość Gadzik2245

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Gadzik2245

Witam. Od razu chciałbym się przywitać, ponieważ jestem od dziś tutaj nowy. Posiadam Corsinke B z 1999 roku z silnikiem 1.2 16v x12xe. Problem mam taki, iż po rozgrzaniu silnik się dławi, dusi, jakby go zalewało. Na zimnym przyśpiesza normalnie do końca obrotomierza, po rozgrzaniu muli go gdzieś tak od 2 do 3 tys obrotów, powyżej przyśpiesza okej ale przy 4 tysiącach go całkiem odcina. Na jałowym gdy silnik jest ciepły, odcina jest przy ok 4 tys. obrotów, na zimnym o wiele wyżej. Przyśpiesza tak samo, jak pedał gazu wciskam lekko i jak do końca. Jak myślicie co to może być? Obstawiałem związanego coś z zapłonem, dodam, że 10 tys. kilometrów temu wymienione świece. Dzięki za wszelką pomoc!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mam taką samą corsę z tym samym silnikiem i miałem podobny problem.U mnie winowajcą była cewka.To znaczy nie wymieniłem jej.Zdemontowałem całą listwę i od listwy zapłonowej odchodzą na każdy cylinder osobna fajka.Pościągałem każdą fajkę po kolei i w środku są sprężynki które były bardzo mocno zaśniedziałe.Pożądnie je przeczyściłem i poskładałem wszystko do kupy i jak na razie nic nie przerywa.Nie mówię że to będzie to,ale można na początek spróbować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Gadzik2245

Przepraszam, że dopiero teraz odpisuje, ale byłem na wyjeździe i nareszcie mam czas. Check się nie świeci, sprawdziłem cewkę i sprężynki. Są w bardzo ładnym stanie, nie zaśniedzione. Co teraz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Gadzik2245

Dzisiaj po wyjęciu cewki doszły dziwne objawy. W silniku zaczęło stukać, dziwnie odpala, z wydechu poszedł biały dym i jakby takie basowe przerywane dudnienie i czuć zapach paliwa. Mam jeszcze pytanie, w tym silniku zawory są samoregulujące czy obsługowe?

 

Dodam jeszcze, że ułamały mi się części zaznaczone na zdjęciu:

http://imageshack.com/a/img923/411/YLzBRZ.jpg

Edytowane przez Gadzik2245

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się ułamały to znaczy że były już bardzo mocno zużyte (uległy wulkanizacji), co oznacza że izolacja całości stoi pod wielkim znakiem zapytania. Jednym słowem, poszukałbym innej cewki na podmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Gadzik2245

Przepraszam, zle zaznaczylem na zdjeciu. Nie chodzi mi o gumki, one sa w bardzo dobrym stanie, bardziej o plastik który otacza sprezynke w środku. Powiem na chłopski rozum. Cewka zostala wyjeta, zdjęte gumki i sprężynki, złożone spowrotem i problem sie pojawił. Wygląda to na spalanie stukowe ale skoro złożone dobrze to chyba problem powinien zniknąć? Chyba, że błąd zapisał sie w silniku

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności