Skocz do zawartości

Filtr stożkowy corsa c 1.7di


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Maniaczek

Witam posiadaczy corsy c co sadzicie o zastąpieniu ori puchy na taki stożek w corsie c 1.7dibd478b87f1bedfc1b74f8f0ebe11daaa.jpg

 

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maniaczek

Ogladalem ten filmik ale sa tam podstawowe bledu pomiaru gdyz proby byly przy otwartej masce z dmuchawa sami to podkreslili.

Ale czy ktos to montowal i nie odczuł roznicy negatywnej jezdzac autem na codzien. Bo chce go umiescic w zderzaku przy kratce gdzie bedzie mial dostep do powietrza i nie będzie zassysal cieplego powietrza

 

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ech. bylem na tej hamowni pare razy. Robert podchodzi do takich pomiarow i modow bardzo sensownie. Maska otwarta by te znie bylo bledow z tego powodu ze zgasimy auto po wymianie filtea i zrobi sie poducha powietrza cieplego i juz bedzie lipton. Tak mamy takie samo powietrze caly czas. Wiatrak w sicianie tez tam nie jest wcale taki maly i napedzany silnikiem na 3 fazy. Tu na filmie tego nie slychac ale robi mega przeciag i troche szumu ze nie daloby sie pogadac. tu zreszta ma tez nowa hamownie 4x4 i ta wczesniejsza to juz byla cyba 2 czy 3 hamownia juz byla mega dokladna.

Oczewiscie to tez nie oznacza ze w kazdym silniku bedzie po 10% wiecej koni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość finerek123

Ogladalem ten filmik ale sa tam podstawowe bledu pomiaru gdyz proby byly przy otwartej masce z dmuchawa sami to podkreslili.

Ale czy ktos to montowal i nie odczuł roznicy negatywnej jezdzac autem na codzien. Bo chce go umiescic w zderzaku przy kratce gdzie bedzie mial dostep do powietrza i nie będzie zassysal cieplego powietrza

 

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka

 

Za dużo modyfikacji aby odizolować ciepłe powietrze od dolotu + doprowadzić zimne z zewnątrz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy silnikach atmosferycznych cisnienie w kolektorze jest troszke uwarunkowane od oporow wlasnie na dolocie filtrze powietrza itd. Przy silniku doladowanym to taki filtr nic nie zmieni bo i tak ECm pompuje powietrza tyle ile jest w mapie ustalone mierzac map senorem w czasie rzeczywistym cisnienie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności