Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Kontrolka ładowania - a ładowanie jest


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   skalek

skalek
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z18XE
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 31 lipiec 2017 - 19:58

Witam

 

Od jakiegoś czasu samochód zaczął sypać błędami, pojawia sie kontrolka akumulatora oraz opadają wszystkie wskazówki na wskaźnikach. Po lekturze forum wysłałem sterownik silnika do sprawdzenia jednak okazało się że nawet jego podmiana do innego samochodu wskazała że komp jest sprawny. Jednak nadal pojawiają się błędy, pomóżcie co to może być. Oto moje błędy

U2105 - brak komunikacji z ECM

B1485 - prąd wzbudzenia alternatora zacisk 61 przerwany obwód

B3795 - usterka żarówki kierunkowskazu lub zbyt wysokie napięcie

C1506 (00) - brak sygnału obr/min z silnika

C1532 (08) - Usterka czujnika pozycji kierownicy

C1528 (08) - Montaż mechaniczny

00174- nieprawidłowy sygnał temp chłodziwa

00177 - obieg prądowy czujnika paliwa wartość ujemna

 

po ponownym uruchomieniu silnika błędy nie występują. Jednak były przypadki że nie można było uruchomić samochodu

 

proszę o pomoc


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 9386 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 31 lipiec 2017 - 20:13

B1485 - prąd wzbudzenia alternatora zacisk 61 przerwany obwód

 

A co zrobiłeś np z tym błędem?

Ja bym się przyglądnął wiązce i alternatorowi.

Zmierz jakie napięcie masz na wzbudzeniu.

 

po ponownym uruchomieniu silnika błędy nie występują. Jednak były przypadki że nie można było uruchomić samochodu
 

 

Same się kasują?

Czym to odczytujesz?


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   skalek

skalek
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z18XE
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 01 sierpień 2017 - 18:32

Alternator zrobiony o ktorej wiazce mowisz?
Bledy niekasuja sie tylko sa jako nieaktywne.

Użytkownik skalek edytował ten post 01 sierpień 2017 - 18:34

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 9386 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 01 sierpień 2017 - 18:53

Ale jak zrobiony?

Sprawdzony mostek prostowniczy.?

Zmierzone napięcie na klemach aku i na altku?

Wiązka- przewód altek -aku i przewód wzbudzenia.

 

Błędy skasuj i zobaczysz co wyskoczy pierwsze.

Bo na razie jest lekki galimatias .


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   skalek

skalek
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z18XE
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 01 sierpień 2017 - 19:11

[quote name="adam1954" post="674053" timestamp="1501610032"]

Ale jak zrobiony?

Wymieniony regurator napiecia na org bosch
Sprawdzony mostek prostowniczy.?
Mostek sprawdzony
- Zmierzone napięcie na klemach aku i na altku?

Tak jest podobne

- Wiązka- przewód altek -aku i przewód wzbudzenia.
Ktory to przewod wzbudzenia?

 
- Błędy skasuj i zobaczysz co wyskoczy pierwsze.

Problem z tym że wszystkie pojawiaja sie razem
- Bo na razie jest lekki galimatias .
Wiem dla tego szukam pomocy u was
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 9386 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 01 sierpień 2017 - 20:00

Ktory to przewod wzbudzenia?

 

Ten cienki 


To posprawdzaj jeszcze masy.


Jeszcze pytanie czy to sam robiłeś (regenerację) czy ktoś?


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#7 OFFLINE   skalek

skalek
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z18XE
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 01 sierpień 2017 - 21:19

 
Ten cienki 

To posprawdzaj jeszcze masy.

Jeszcze pytanie czy to sam robiłeś (regenerację) czy ktoś?


Regeneracja robiona przez warsztat, twierdzili, że diody sa ok, mieli watpliwosci co do reguratora to go wymienili,
poszukam po kablach jak radzisz
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#8 OFFLINE   skalek

skalek
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z18XE
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 06 sierpień 2017 - 07:26

Kable sprawdzone i wyglada wszystko ok. Teraz nieraz pojawia sie kontrolka Esp i jest bład c1532 ( 8 ) usterka czujnika pozycji kierownicy - a wspomaganie dziala normalnie po zgaszeniu znika kontrolka. Innym razem znowu zapala sie kontrolka ładowania, opadaja wszystkie wskazówki na zegarach i sa błędy: c0255 (0) ,u2103 (4),u2105 (4), u2107,u2104,u2108 błedy połaczenia z szyna can ,oraz wspimniane wczesniej b1485 (9) blad wzbudzenia alternatora zacisk 61 przerwany obwod , jakies sugestie bo powiem że rece opadaja, pomóżcie

Użytkownik skalek edytował ten post 06 sierpień 2017 - 07:28

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#9 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 9386 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 06 sierpień 2017 - 09:46

Opadające wskazówki to ja bym sprawdził czy licznik dobrze siedzi we wtyku za nim.

Wyjmij licznik i sprawdź piny czy są czyste.

 

Ale ja też bym sprawdził Cima

Nie wiem tylko czy go masz>

 

Tutaj masz podobny temat http://forum.opel24....trolki-wariuja/


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#10 OFFLINE   skalek

skalek
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z18XE
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 06 sierpień 2017 - 17:18

Gdzie ewentualnie powinien byc cim? Bo meriva A chyba nie miala cima w poczatkowych wersjach.

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse