Skocz do zawartości

P0200 i brak iskry - nie odpala


Gość kamil9480

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Sprawdź czy masz napięcie na wtryskiwaczach. Również czy do cewki dochodzi napięcie

Czujnik wału tez sprawdź miernikiem jaką ma rezystancje.

Sprawdź też czy masz wszystkie masy w wtyczce ECU. Schemat znajdziesz w tym temacie http://forum.opel24.com/topic/74686-pilnie-potrzebuje-opis-foto-pinow-zlacza-ecu/

sprawdzę z rana bo w nocy to nie robota. Napięcie na wtryskiwaczach czyli napięcie na przewodzie do wtryskiwaczy? Tylko, że nie wiem czy złapie bo tam jest chyba napięcie dopiero jak wał się obraca

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mamy już jakąś podpowiedź.

Spróbuj wyłączyć LPG na bezpieczniku aby sygnały poszły bezpośrednio ze sterownika do wtrysków a nie przez emulator wtrysków od LPG.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie próbowałem ale dalej nic. W tej instalacji nie ma emulatora wtrysków lub nie ma go osobno bo do każdego wtryskiwacza dołączony jest przewód, który idzie do sterownika LPG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie na wtryskiwaczach będzie już po włączeniu zapłonu.

Obwód zamykany jest przez ECU które podaje masę na jeden z przewodów co powoduje przepływ prądu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W tej instalacji nie ma emulatora wtrysków lub nie ma go osobno bo do każdego wtryskiwacza dołączony jest przewód, który idzie do sterownika LPG

 

 

Jest wewnętrzny.

Może jeszcze być że straciła się ciągłość przewodów.

Możesz sprawdzić(przedzwonić) te przewody od wtrysków do tych pinów od sterownika które ci podałem.

Ale to po tym jak sprawdzisz tak jak pisze Kacper.

Ale jeszcze przed tym wszystkim posprawdzaj punkty masowe na silniku i karoserii.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc sprawa wygląda tak. U mnie jest sterownik z dwiema wtyczkami, czerwoną i białą. W większości przypadków masa we wtyczce zgadza się z masą na karoserii/silniku. W większości bo na niektórych "brązowo-kolorowych" nie ma masy, a na niektórych jest. Dodatkowo niektóre przewody są połączone z innymi i zaizolowane np czarny z dwoma brązowymi. Nie wiem czy tak było od nowości czy ktoś tam coś robił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności