Gość Chris92 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam. Moja Tigra, gdy jest zimna "idzie" jak strzała, lecz gdy się rozgrzeje to niestety czar pryska... Auto przyspiesza w miarę dobrze do 4k obrotów, a w wyższym zakresie obrotów jedynie słychać głośną pracę silnika (warkot) bez wyraźnego wzrostu prędkości. Wymieniłem już sonde, świece, filtry, sprawdziłem czy występują ew. błędy w sposób opisany w tym temacie: http://forum.opel24.com/topic/26000-kody-bledow-czyli-wstretna-zolta-kontrolka-silnika/ (brak błędów) i niestety poprawy brak. Nie wiem co mógłbym jeszcze zrobić aby auto wróciło do swojej dawnej świetności. Dodam, że paliwo tankuje tylko i wyłącznie na sprawdzonych stacjach. Pozdrawiam, Krzysztof. Twój pierwszy post to daję ci fory. Następny problem proszę poszukać czy taki temat już istnieje i w nim zaczać pisać. http://forum.opel24....-po-rozgrzaniu/ Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 z taka ilością danych o aucie niewiele wywróżymy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chris92 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) z taka ilością danych o aucie niewiele wywróżymy Opel Tigra 1.6 105km. 1996r. @EDIT. Wychodzi na to, że będę musiał wymienić DIS'a. Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez Chris92   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Masy sprawdziłeś? Czujnik wału i wałka też? Ciśnienie paliwa też można by sprawdzić. Filtry sprawdzone a paliwa też?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chris92 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) Masy sprawdziłeś? Czujnik wału i wałka też? Ciśnienie paliwa też można by sprawdzić. Filtry sprawdzone a paliwa też? Niedawno wymieniałem olej z wszystkimi filtrami. Pierw wymienię DIS'a, gdyż wg tego co piszą ludzie, objawy usterki tego modułu najbardziej pasują do tego co dolega mojej tigrze. Chciałbym zamówić DIS z Allegro, tylko jaki zamówić aby gafy nie walnąć? Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez Chris92   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Wymiana Disa to koszty. Sprawdzenie mas nie kosztuje nic. Wyjęcie czujników wału i wałka i podgrzanie ich robiąc pomiary też nie kosztuje nic. A Dis pewnie używany i jaka pewność że będzie dobry?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chris92 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Wymiana Disa to koszty. Sprawdzenie mas nie kosztuje nic. Wyjęcie czujników wału i wałka i podgrzanie ich robiąc pomiary też nie kosztuje nic. A Dis pewnie używany i jaka pewność że będzie dobry? Zaskoczę cię i powiem ci, że DISa mam zamiar kupić nowego. Wszystkie znaki na Ziemi wskazują na awarię tego cuda.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 To były tylko moje domysły Wielu forumowiczów tak robi i potem dalej nie wiadomo czy to było to.Wielu też kupuje nowe ale zamienniki i też strzelają sobie w kolano. Cóż rób jak uważasz. Ale w sondę już zainwestowałeś i dalej piszesz że to nie to. Myślę że podpięcie pod komputer i sprawdzenie parametrów pracy czujników trochę by naprowadziło.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chris92 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) To były tylko moje domysły Wielu forumowiczów tak robi i potem dalej nie wiadomo czy to było to.Wielu też kupuje nowe ale zamienniki i też strzelają sobie w kolano. Cóż rób jak uważasz. Ale w sondę już zainwestowałeś i dalej piszesz że to nie to. Myślę że podpięcie pod komputer i sprawdzenie parametrów pracy czujników trochę by naprowadziło. Przed założeniem tematu na tym forum, ani nie myślałem o DIS'ie. Wertując dalej forum jedynie się utwierdziłem w przekonaniu, że to DIS jedynie może knocić pracę silnika. W temacie http://forum.opel24.com/topic/4804-czyzby-dis-szarpie-gdy-cieply-14-16v/ użytkownik " Gość_Anonymous_*" Pisze: "Ja mam to samo. Przy 2.5 tys obrotow pojawia sie buczenie i lekkie wibracje ktore ida od silnika az po uklad wydechowy, to samo jest przy 3.5 tys. obrotow. (...) Od 4 tys. obrotow wszystko wraca do normy ale podejrzewam ze to nie jest jeszcze to co ma byc. Autko jest troche przymulone wymieniony filtr powietrza, paliwa. Pomocy! Pozdrawiam. " Wypisz wymaluj to z czym teraz ja walczę, a wg tego Gościa po wymianie DISa wg jego odpowiedzi problem ustał. A zatem zaryzykuję. Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez Chris92   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Nie ma problemu.Robisz jak uważasz. Ja jestem zawsze zwolennikiem pomiarów i sprawdzenia a potem wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.