Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Signum 2.2 Direct

2.2 114KW 155KM 16v Z22YH LPG

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   HajDe

HajDe
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • LokalizacjaWln/Sieradz
  • Model:Opel Signum
  • Silnik:2.2
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 27 sierpień 2017 - 07:17

Witam, jestem tutaj nową osobą, szukam porad, pomocy odnośnie signuma 2.2 Direct, mam ochotę założyć w nim GAZ, tak wiem bezpośredni wtrysk, mogą być kłopoty. Więc właśnie o te problemy mi chodzi warto zakładać taką instalację, jak odcierpi na tym silnik, trzeba na coś szczególnie zwrócić uwagę? Signum 2006 r 2.2 Direct

 

Bardzo dziękuje za wszystkie opinie i uwagi.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 8243 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 27 sierpień 2017 - 07:37

Skontaktuj się z kolegą Nikodem lub Sebastian S z tej strony http://lpg-forum.pl/...03r-t28052.html

 

I daj znać co oni powiedzą


  • 1

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 4601 postów
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 27 sierpień 2017 - 07:52

Będą padać wtryski z przegrzania, chyba że dedykowana instalacja do bezpośredniego wtrysku. Ale: koszt instalacji okolice 6k, no i co 4 wtryśnięcie to  benzyna, więc auto spala i Pb i LPG. Do dupy ten silnik jeśli chodzi o gazowanie.


  • 1

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   HajDe

HajDe
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • LokalizacjaWln/Sieradz
  • Model:Opel Signum
  • Silnik:2.2
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 27 sierpień 2017 - 10:38

To nic nie poradzę, dziękuje za odpowiedź koledzy.


Opłacalne by było przełożenie silnika 2.2 na 2.0 T ??


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 4601 postów
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 27 sierpień 2017 - 13:28

Koszty to kilka tysiaków. Silnik z osprzętem, wiązką i kompem + programowanie + robocizna.

Lepiej sprzedać i kupić inne z takim silnikiem - taniej wyjdzie i to sporo.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 OFFLINE   HajDe

HajDe
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • LokalizacjaWln/Sieradz
  • Model:Opel Signum
  • Silnik:2.2
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 27 sierpień 2017 - 14:01

W tej chwili mam rocznik 2006, chcąc kupić 2.0T 2003-2005 rok koszt około 13-16 tys. Jak tak mówisz kolego coś w tym musi być, tymbardziej jak mój silnik jest na chodzie. Popytam poczytam, zobaczymy.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#7 OFFLINE   kamslaw

kamslaw
  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Model:Opel Antara
  • Silnik:2.4 140KM
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 październik 2017 - 07:11

Będą padać wtryski z przegrzania, chyba że dedykowana instalacja do bezpośredniego wtrysku. Ale: koszt instalacji okolice 6k, no i co 4 wtryśnięcie to  benzyna, więc auto spala i Pb i LPG. Do dupy ten silnik jeśli chodzi o gazowanie.

 

nic nie będzie padać jeśli się to odpowiednio zrobi. Benzyna z gazem jest podawana w KAŻDYM wtrysku, nie co któryś, jak to faktycznie w pewnym rozwiązaniu było. Gazuje się taki silnik z powodzeniem od kilku lat i nie przysparza on większych kłopotów. Więcej, należy on do grupy łatwo gazowanych silników z bezpośrednim wtryskiem i wile warsztatów radzi sobie z nim bezproblemowo. Ceny też mocno spadły, bo sugerowane przez dystrybutorów są na poziomie 3,5k. Ekonomia jest na pewno niższa niż w 2.2 147KM ale jest i to wyraźna...


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#8 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 8243 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 październik 2017 - 09:07

nic nie będzie padać jeśli się to odpowiednio zrobi. Benzyna z gazem jest podawana w KAŻDYM wtrysku, nie co któryś, jak to faktycznie w pewnym rozwiązaniu było. Gazuje się taki silnik z powodzeniem od kilku lat i nie przysparza on większych kłopotów. Więcej, należy on do grupy łatwo gazowanych silników z bezpośrednim wtryskiem i wile warsztatów radzi sobie z nim bezproblemowo. Ceny też mocno spadły, bo sugerowane przez dystrybutorów są na poziomie 3,5k. Ekonomia jest na pewno niższa niż w 2.2 147KM ale jest i to wyraźna...

 

 

 

Kolego muszę dodać jeszcze jedną najważniejszą wiadomość do twojego postu.

Mianowicie podstawa w tym wszystkim leży w czynniku ludzkim,czyli gazownik.

Ilu znajdziesz gazowników którzy to zrobią tak jak należy?

Zgodnie z myślą przewodnią: to nie gaz niszczy silnik ale gazownik który go nie umie wyregulować.

Wiesz chyba że jest mnóstwo gazowników ale umiejących coś dokładniej wyregulować jest garstka.

Więc z przezorności ja bym się nie decydował na taki zabieg mimo tego że jestem zwolennikiem LPG


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#9 OFFLINE   kamslaw

kamslaw
  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Model:Opel Antara
  • Silnik:2.4 140KM
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 październik 2017 - 12:13

nie wiem dlaczego zdecydowałem się na Opla, widziałem takie rozbite, one chyba chętnie do rowu wjeżdżają  :mellow: ...argument równie idiotyczny. Wiadomo, zawsze jest czynnik ludzki, we wszystkim gdzie są ludzie, a są wszędzie  :) ...ale...nie tragizujmy, gazowników ogarniających temat jest dużo, nie mówię że za każdym rogiem ulicy, ale są. Poza tym, konwersja takiego auta od gazownika wymaga mniej umiejętności niż zwykłe auto z wtryskiem pośrednim, zapewniam. Tam nie ma potrzeby żadnej regulacji, co najwyżej lekka korekta, mało tego, niektóre z systemów nawet nie mają takiej możliwości. Do konkretnego auta gaziarz dostaje manual gdzie do czego i jak przykręcić, wrzuca gotowy plik nastaw, odpala i jedzie. O takiej konwersji więcej mitów jest niż rzetelnych informacji. Sumując, wystarczy odważny druciarz a klient będzie zadowolony  :D 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#10 OFFLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 4601 postów
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 08 październik 2017 - 12:36

Gazownik i kosiarkę do trawy zagazuje, żeby zarobić. Widzę kolega kamslaw zna na wylot te silniki i niejednokrotnie miał go na warsztacie po kilkudziesięciotysięcznym przelocie na gazie? Bo ja miałem kilka i na tej podstawie trzymam się swojego zdania: bezpośredni wtrysk i wszystkie z twardymi szklankami (np. rodzina XER na pasku) NIE NADAJĄ SIĘ DO GAZU, bo w perspektywie kilkudziesięciu kkm generują spore koszty związane z naprawą główną/wymianą głowicy. Koniec kropka. Można dorabiać ideologię do cepa, ale faktów nie da się zmienić.

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse