Gość Krzychu_PL Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 (edytowane) Jestem nowy na forum, więc pozdrawiam wszystkich i proszę o odpowiedź na palące pytanie - gdyż lada moment będę kupował Opel Merivę B z 2012 roku. Otóż auto jest w kolorze czerwonym, dość rzadkim (ta oferta: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-meriva-udokumentowany-przebieg-jedyny-w-pl-ID6z3tIO.html).Przy oględzinach zauważyłem, że w trudno dostępnych miejscach zawiasów oraz na samym dnie bagażnika pod kołem zapasowym lakier nie jest w pełni czerwony, raczej biały czy może jasnoróżowy. Na brzegahc był czerwony, a im głębiej w bagażnik, tym koloru mniej. Wcześniej oglądałem Merivy czarne lub ciemnoszare, więc ew. różnice nie rzuciły mi się w oczy. W związku z tym pytanie: czy może to świadczyć o tym, że to nie jest oryginalny kolor auta lub coś innego podejrzanego? Czy też to normalne przy takim lakierowaniu? Mała poprawka. Tam nie tyle był inny lakier, co brak lakieru, a biały to był pewnie jakiś podkład. Edytowane 28 Sierpnia 2017 przez Krzychu_PL   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Nie powinno być takich różnic w fabrycznym lakierowaniu. Auto do obadania czujnikiem grubości lakieru. Mogło być bite...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzychu_PL Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Czujnik pokazał normalne wartości po lewej stronie, a po prawej nieco większe z tyłu (ok. 200) i w jednym miejscu przy przednich drzwiach 400. Pewne braki koloru dotyczyły jednak zawiasów też z lewej strony. Sam sprzedawca przyznał że dokupił prawej lusterko, więc na pewno z prawej strony auto było co najmniej przetarte - jednak to nie wyjaśnia słabego pigmentu we wspomnianych miejscach. Mała poprawka. Tam nie tyle był inny lakier, co brak lakieru, a biały to był pewnie jakiś podkład.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evolution Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Standard w oplach to chyba max 130 mikronów ale jak chodzi o bagażnik to może tam być konserwant/wosk. Jedz do ASO i za jakies 260 zł zrobia ci pełny przeglad i dają raport co do stanu autka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simluczek Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Według mnie to fabryczne oszczędności, czyli niedomalowywanie powierzchni których normalnie nie widać. U mnie pod spodem drzwi tez widać mniejszą ilość lakieru. W astrze 5 generacji najlepiej to widać na ciemnym kolorze i tam to jest nagminne - poczytaj forum astry5. Najlepszy widok tych oszczędności to w ciemny kolor auta plus nielakierowana maski od spodu(zazwyczaj żółty podkład) a tylko zacieniowana na brzegach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.