Skocz do zawartości

Kontrolka ładowanie + trakcja +ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Juz szukałem na forum ale nie znalazłem nic podobnego. W mojej meriwie ( 1.6 16V ) zaraz po zapaleniu ( po paru minutach) zapaliła sie kontrolka ładowania i trakcji. Jako ze ładowanie to w pierwszym momencie alternator ale po sprawdzeniu działa dobrze... Do tego dochodzi jeszcze kontrolka ABS. jak zapala sie kontrolka ABS to gasną liczniki, rozłącza sprzęgło na pompie klimy....ale żeby było śmieszniej to ABS działa... bo sprawdzałem kilka razy przy hamowaniu.

Byłem juz u jednego elektryka i nie bardzo wie od czego zacząć....niby ze komunikacja miedzy pompą ABS kompem cos nie tak itd....ja sie na tym az tak nie znam...

Moze ktos miał cos podobnego.

Z góry dzięki za rady

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym zaczął od dokładnego odczytania błędów,skasowania ich i sprawdzenia co wywali na zaraz po tym.

 

A co do szukania to jest trochę tematów o tym.

 

http://forum.opel24.com/topic/47749-kontrolki/

 

http://forum.opel24.com/topic/23403-tc-kontrola-trakcjikontrolka-a-instalacja-lpg/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akumulator juz przerzuciłem z innego samochodu bo tam miałem w miarę nowy...

Odnośnie kontrolek ...ładowanie i trakcja zapale zapala sie od razu po przekręceniu kluczyk ale czasem nie gaśnie i wtedy samochód nie odpala...

Po nocy zapala bez problemu ale jak trochę pochodzi i jak zgaszę to juz loteria czy zapali 2 raz czy nie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety podstawa to diagnostyka.

Jak napisałem wcześniej odczytaj błędy.

To bardziej naprowadzi co się może dziać.

A jeszcze sprawdź jakie masz ładowanie w momencie gdy wyskoczy usterka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umówiłem sie do elektryka na wtorek to będę miał odczyt błędów...( sam nie mam czym podłączyć)

Ładowanie cały czas jest troszkę powyżej 14V ... ( przy włączonych światłach itd)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak..jak kontrolka ładowania sie pali to ładowanie jest ( jak pisałem troszke ponad 14V).....kontrolka ABS sie pali a ABS tez jest....( a nie ma liczników)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

tak mi namazali te kody usterek ze nie bardzo idzie odczytac...


U2103 - zakłucenie komunikacji szyny CAN


U2104 - CAN BUS kasowanie...czekgos


U2105 - CAN BUS brak komunikacji z ECM


U2143 - brak komunikacji z czujnikiem kąta skrętu


U2108 - brak komunikacji z ABS


P1615 - błędna identyfikacja z BCM


P1616 - błędna identyfikacja z modułem kontroli predkości....


P1811 -


B1485 - prąd wzbudzenia alternatora zacisk 61...


Sorki ale tyle idzie odczytać z tego rękopisu co dostałem w serwisie....Ogólnie szkoda słów bo jeszcze i tak musiałem sie o to upmniec bo przeciesz nie udostępniają....


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności