Skocz do zawartości

Meriva A luz na przegubie wewnętrznym w skrzyni


Gość Cybertom

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

No wiec panowie jak obiecałem tak pisze. W moim modelu jest zabezpieczenie w postaci blaszki. Żadnego zaklepania nie ma. Niestety operacja się nie powiodła ponieważ sprzedał mi gość osłonę inna niż moja tzn. Są trzy uszka ale inaczej wyprofilowane i lipa. U mnie jest jakby fala a w kupiony polokrag. O tyle dziwne ze niby patrzyl w epc.

Edytowane przez Cybertom

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo według EPC właśnie ma być jak pisałem wcześniej.

Może to zależy od typu skrzyni?

Ty masz WR

Ja mam CR

Może w tym jest różnica?

 

Albo masz zmienioną skrzynię.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi osłonami jest trochę nagmatwane ponieważ numery według epc to 1603230 i według nich znajduje i te co mam ja i te co mi sprzedał gość. TRoche dziwne ze nie ma nawet wzmianki ze miga być takie i takie. Zależy w jakim sklepie się zobaczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Mery według EPC jest kilka skrzyń : F13, F17,F23,M32 i F17 Easytronic.

Nie mogę sie doszukać tylko do jakiej skrzyni są przypisane jakie przeguby.

Przypisane są tylko do silnika.

 

Dla Z14XEP przegub: 26094869-374467 ,osłona : 26094870-1603230

Dla Z16XE,Z16SE, (GKN) przegub : 93176744-1603248 osłona : 93176746-1603250

Dla Z16XE,Z16SE (DELPHI) przegub : 26094869-374467 osłona : 26094870-1603230


Dla Z16LET, Z17DT,Z17DTR przegub : 93180021-1603263 osłona ;93187499-1603400

93187467-1603397 osłona ;93187499-1503400

 

Dla Z18XE, Y13DT, Z13DT, Z13DTJ,Y17DT przegub : 93170397-374446 osłona :93170398-1603226

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotek nie robiłem bo i nie było co zdjąłem tylko osłonę żeby zobaczyć czy da się rozłożyć przegub i zauważyłem różnice osłony. Tylko jedna fotkę mam. Jak będę wymieniał to zrobię fotki.

Mnie gość dał uszczelkę 1603250 stąd wniosek że musi być ta druga 1603230.

post-56266-0-86790100-1506248150_thumb.jpg

Edytowane przez Cybertom

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Gość Cybertom

Witam. Wracam do tematu wymiany osłony przegubu wewnętrznego. Ponieważ padł przegub zewnętrzny na tej samej osi a mam ściągacz do przegubu na osi  pomyślałem ze ściągnę przegub zewnętrzny, po osi zsunę osłonę przegubu wewnętrznego nałożę nowa i założę przegub zewnętrzny. Co o tym myślicie ?

Da rade wysunąć półoś z przegubem z piasty z odkręconym tylko przegubem ? Czy jednak trzeba odkręcać sworzeń, drążek amortyzatora itd ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile to masz więcej roboty gdybyś odkręcił śrubę od sworznia zwrotnicy (i wahacz pociągnąć w dół), łącznik stabilizatora i masz Macpersona na tyle luźnego że możesz go do tyłu odsunąć i bez wysiłku wyjmujesz półoś.

Nie ma co kombinować.

Masz raptem dwie śruby do odkręcenia.

A mniej szarpania się .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności