Gość mark577 Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 dzięki za odp. Z tym plakiem to mi mechanicy z sąsiedztwa podjechali i psikneli, mam pytanko do Kolegów z forum, czy znacie kogoś w Bydgoszczy kto ma doświadczenie w temacie DTI i sprawdził by po kolei to co należy, czyli od szczelności układu, przez elektrykę, sterownik pompy, do samej pompy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 http://forum.opel24.com/forum/136-warsztaty-samochodowe/ To sprawdzałeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mark577 Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 sprawdziłem. jest perę wskazań na mechaników, ale mi chodzi konkretnie o fachowca od diesli, a konkretnie od układu paliwowego, pomp, itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 No to musisz poczekać aż ktoś z Bydgoszczy się odezwie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 szkoda sie meczyc sprawdzac szczelnosc. Poprostu zapodaj butle z ropa i kawalek wezyka na podejscie i powrot paliwa i do tej butli zapodaj i wtedy probuj krecic. OD otwarcia filtra paliwa powinienes zaczac by zobaczyc czy tam jest paliwo. Jesli zagladales tam w celu wymiany filtra to pewnie za mocno dokreciles pokrywke na ktorej jest wyraznie napisane jaka sila dokrecac ale oczewiscie nikt tego nie przestrzega. Po drugie trzeba sprawdzic na kompie czy w momencie kecenia komp widzi predkosci obrotowe walu korbowego i pompy wtryskowej. To jest tez pdostawa. Bez tego to kiepsko widze by odpalil silnik.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mark577 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) sorki Wesol, ale jestem laikiem w tych sprawach, chociaż myślę, że nie całkowitym technicznie ignorantem, bo chyba rozumiem o czym piszesz :-) Jeśli jednak moje pytania wydadzą się zbyt ignoranckie, to też zrozumiem i nie będę miał pretensji jeśli nie zechce ktoś na nie odpowiadać :-)Rozumiem, że tą butle z ropą to podłączam do przewodu, który idzie do pompy wtryskowej, a ten powrotny z przelewów, czy skąd on tam idzie? Oba one maja być odpięte od filtra paliwa i podłączone do jednej butli z ropą?Filtra paliwa nie odkręcałem ostatnio. Ostatnia wymiana była już sporo czasu temu.A co do prędkości wału i pompy to kurde nie zwróciłem na to uwagi jak byli mechanicy z kompem, ale myślę że oni zwróciliby uwagę na to, że nie ma na kompie tych obrotów i by o tym powiedzieli. A czy dobrze rozumiem, ze gdyby na kompie nie było prędkości obrotowej wału i pompy to wskazuje to na ECU czy na coś innego? Edytowane 24 Września 2017 przez mark577   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.