Skocz do zawartości

Nie chce jechac pod górę, dymy przy 3,5 - 4k obrotów. Dymy przy odpalaniu


Gość kamil8991

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj fajnie wyjechałem sobie z garażu wszystko elegancko, ruszyło mi pod górkę, dojechałem do celu zgasiłem i teraz.

 

Gdy odpaliłem i jechałem wszystko ok, ale gdy już trzeba było ruszyć z jedynki pod górkę nawet mała to nie dało się... Wydawało się jak bym miał normalnie trójke wrzuconą auto stało w miejscu ale obroty rosły przy dodawaniu gazu. Po prostej jak już sie rozpędził to każdy bieg fajnie elegancko wchodził i nabierał normalnego rozpędu.

 

i do tego przy 3,5 k - 4k obrotów dym nie całkiem czarny ale taki czarno-niebieski-szary , smołowaty . tak samo przy odpalaniu.

 

Nigdy takiego czagos nie miałem. Turbina chodziła bez zarzutów, zadnych swistów od niej, pompa wtryskowa była regenerowana.

 

Jakieś porady co może być przyczyna?

 

Jutro zamierzam jechać podpiąć się pod komputer i zobaczyć co tam jest, ale chciałbym tutaj się zapytać co myslicie o tym, żeby jak coś nie zostać wyruchanym przez jakiegoś mechanika :)

 

 

Opel Astra G 2000r 2.0 DTI.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawało się jak bym miał normalnie trójke wrzuconą auto stało w miejscu ale obroty rosły przy dodawaniu gazu

 

 

Rafał tez tak myślę.

To są objawy ślizgającego się sprzęgła.

 

Ale dym to już więcej problemów może być.Uszczelniacze zaworowe ,EGR ,turbo

 

Ogólnie to jeżeli błędów nie ma to powiedz mechanikowi aby przeglądnął parametry pracy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpięcie pod komputerek powinien pokazać co jest grane?

A ziomeczki jeszcze jedno :)

 

Chciałem sobie powoli nim przejechać do tego machanika a tu dup :)

 

Normalnie na luzie mi gaśnie jak puszcze sprzęgło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudności z ruszeniem pod górkę to wina ślizgającego sprzęgła, przy czy im więcej gazu, tym będzie gorzej. Kwestia dymienia to już inny problem; albo spala olej, albo dostaje za bogatą mieszankę paliwa. To by zresztą potwierdzało gaśnięcie na luzie. Podpięcie pod komputer pozwoli (w przybliżeniu) ustalić przyczynę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności