Witam!
Jestem nowy na tym forum. Bardzo proszę o cenne uwagi dotyczące mojego problemu.
Otóż przy wymianie uszczelki pod głowica okazało się (uszczelka juz zmieniona auto przejechalo pare km ale dziwnie chodziło) ze cisnienie na magistrali olejowej zamiast 1,5 bara wynosi na biegu jalowym ponad 4 bary. Rozebrałem obudowe pompy oleju wzrokowo sprawdzilem pompa ma drobne zarysowania ale przecież prawidlowo robi cisnienie. Zawór przelewowy(nadmiarowy) jest troszke porysowany i wyglada jakby kiedys byl zapieczony. Nadmiernynych luzów nie zauwazylem. Rozruszalem go i wszystko zlozylem do kupy jutro kupie simmering walu, odpale i ponownie zmierze cisnienie oleju. Moje pytanie, co moze jeszcze odpowiadac za zwiekszone cisnienie oleju? Obstawiam ze tylko pompa i zawor przelewowy..... czy sie myle. Silnik byl przedtem w dobrej kondycji