Skocz do zawartości

Vectra B 1.6 16v 101KM 1998rok CHECK ENGINE pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Czyli od bezpiecznika idzie do sterownika. No spoko przy sterowniku nie ma brakujących kabli ani uciętych ani nic. Może bezpiecznika nie ma wcale. Zobacze jutro... i tak leci dzien za dniem masakra. a wtórne czyli jak ustawie na 20k Oma to między 1 i 4 to ma być około 6400 Oma/?? i tak samo z 2 i 3?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

A więc tak, po pracy sprawdziłem bezpieczniki, nie są spalone i nie brakuje (nie wiem jak przekaźniki- czy da sie je jakoś sprawdzić?) Sprawdziłem starą cewke i tą którą kupiłem. Na starej pomiędzy 1-4 jest około 11600Oma! wiec chyba za duzo. na 2-3 normalnie okolo 6000 oma. Na tej "nowej" 1-4 i 2-3 okolice 6000 Oma. Auto zaholowałem z pomocą 2 znajomych do mechanika.. podłączył kompa i stwierdził że nic nie poradzi bo jest "zły sygnał imobilajzera" dodatkowy mankament jest z tą cholerną kontrolką check engine że nie świeci wcale. Gość co niby by to ogarnął jest około 40km odemnie a tak daleko to juz holować nie da rady, przynajmniej nie ja i nie w najbliższym czasie... ale nie rozumiem Sterownik, pętla i pastylka były z jednego auta więc jak coś może nie czytać... Adam sprawdził byś w autodata jakie kable odpowiadają za przesłanie danych z transpondera immo do sterownika? no i jeśli to serio immo to czemu paliwo dochodzi a iskry nie ma? z tego co mi wiadomo to immo blokuje paliwo a nie cewke

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie umiem znaleźć.

Może u ciebie immo blokuje zapłon?

 

Na schemacie widze tylko że we wtyczce od immo

pin 5 to zasilanie immopo stacyjce,

pin 4 to masa

pin 9 to 12V stałe od bezpiecznika 60 A,

pin 1 od autoalarmu,

pin 6 to sygnał prędkosci pojazdu i wtyk diagnostyczny

pin 7 do sterownika ,

pin 2 to zestaw wskaźników

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pin 7 i 6 muszę sprawdzić 7-do sterownika czyli od odpowiada za dane. a 6.. coś było jeszcze na początku na chwile o złej prędkości pojazdu czy coś takiego więc... dla spokoju sprawdze jeszcze mase i zasilanie na immo. Dziękuję bardzo, może coś się wyczaruje


kicha, zasilanie jest masa jest.. pin 1 jest od autoalarmu i niby idzie jakiś brązowo fioletowy kabel ale nie znajdę tego.... setki kabli

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby nie ma alarmu ale kabel od tranzystora niby idzie gdzieś. Zdjąłem zegary i nie było diody CE. Kupiłem wsumie 6 i uzupełniłem wszystkie poza pasami xd zwarłem pin 3 i 4 od wtyczki diagnostycznej i kontrolka pokazała kod 1502 czyli immobilizer... więc wychodzi na to że kupiłem uszkodzony albo sam uszkodziłem pastylke przy przekladaniu. W najbliższym czasie pojadę do serwisu immo i sterowników i sie zobaczy. Dziękuję Wam wszystkim, odezwę się jak zrobią i zamontuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jest zły styk we wtyczce od immo.

Pytanie tylko czy stary sterownik jest dobry?

Czy to nie będzie jakiś problem z wiązką

 

To nie jest od pastylki.To brak połączenia .

Masz dwa kluczyki?


Zedek zrób jeszcze tak:

W tablicy powinna być wtyczka 32 piny

Na pin 20 przychodzi z immo przewód koloru brązowo-biały ten który idzie z immo z pinu 7

post-37019-0-22432300-1507750977_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adamie dopiero w sobotte albo niedziele bede kombinował jeszcze ale ogólnie to kupiłem sterownik, tranzystor immo i stacyjkę całą z kluczem, ale klucza pastylke przełożyłem do swojego kluczyka i tranzystor i sterownik. Z pastylki dane są podawane na tranzystor i z tranzystora na sterownik i ze sterownika wtedy na zapłon. Problem leży na samym początku raczej w odczytaniu kluczyka. Gościu zarzeka się że jest wszystko sprawne lub tez było xd wiec jedyne co to że uszkodzilem pastyle przy przekładaniu. Na starym sterowniku i reszcie nie odpalał też ale skoro jest kontrolka to zmienie na stare i sprawdze czy blad bedzie tez 1502 (immo) czy o sterownik. Jak o sterownik to wtedy wezme dobry sterownik i dobre immo i pojade by mi sparowali w jedną całość.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1501 to bład w oprogramowaniu

1502 to brak sygnału

1503 to nieprawidłowy sygnał

1614 to nieprawidłowy kluczyk( czyli zła lub brak pestki )

 

 

A brak sygnału może być na całej linii czyli od wtyczki przy stacyjce przez licznik po sterownik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności