Skocz do zawartości

Vectra B 1.6 16v 101KM 1998rok CHECK ENGINE pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

jutro o 17 ponownie bedzie u mnie mechanik z komputerem, sondy nie zmieniłem bo nie mam płaskiego 22 xd zmieniłem sam czujnik temp. powietrza i na wolnych chodzi w miare dobrze i wkreca sie na obroty jednak po puszczeniu gazu zdycha automatycznie. Na zimnym jak jest ssanie nie kopci i chodzi ładnie. Problem zaczyna się właśnie jak ssanie się wyłącza to zaczyna strasznie kopcić no i po dodaniu i puszczeniu gazu gaśnie.


Tomek CORSA, po 2 tygodniach niecałych po kupnie auta się to stało.


 

A po co jeżeli na zimnym silnik nie czyta sondy.?

 

Weź go porządnie zdiagnozuj programem diagnostycznym i dowiedz się jakie błędy się wyświetlają.

Zrób mu jeszcze pomiar kompresji.

Na zimnym wydaje mi sie że jest wszystko w porządku, po paru sekundach dopiero świruje. Wcześniej nie dało się odczytać błędów bo nie odpalała.


Nagrałem filmik zerknijcie jak możecie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość TOMEK CORSA B 1.2 i 45km

Kolego masz wtrysk wielopunktowy a instalke LPG jak do mono wtrysku w dodatku na śrubie to nie ma prawa działac dobrze więc i na pb bedzie swirować

niech inni się wypowiedzą,czuje że wpakowałeś się w gówno

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym wydaje mi sie że jest wszystko w porządku, po paru sekundach dopiero świruje

 

 

Czekaj.

Na zimnym to dla mnie do ok 50 st.C.

 

 

 

Wcześniej nie dało się odczytać błędów bo nie odpalała.

 

Ktoś ci głupot naopowiadał.

Pierwsze gdy się podpina komputer diagnostyczny to się odczytuje błędy na nieodpalonym silniku.

Na odpalonym to się odczytuje parametry pracy.

 

No i jak Tomek pisze masz jeszcze problem z gazownią.

Druga gen LPG ma mieć silniczek krokowy a nie register.(śruba)

Jedź do gazownika aby to zrobił porządnie

 

A do tego zainteresuj się jeszcze tym urządzeniem

http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/40/309/4283/11428/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na nie odpalonym były błędy ale jak je skasował (bo były staree niby) to po ponownym wyszukiwaniu nie było błędów i gość stwierdził że bez odpalenia chociaż na chwile błędów nie będzie.


a co do chodzenia na PB to co ma LPG? co musieli zmienić by tak źle chodził na PB? Czy jak zakręce butle to coś da? Lub też czy spróbować jak chodzi na LPG (tylko nie bardzo bym chciał bo na LPG lubi strzelać z wydechu i nie chce by coś jeszcze gorszego się odwaliło.


i do gazownika nie mam jak za bardzo jechać skoro auto chodzi tak jak teraz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj ponownie mój wcześniejszy post bo dopisałem jeszcze kilka zdań

 

 

 

na LPG (tylko nie bardzo bym chciał bo na LPG lubi strzelać z wydechu i nie chce by coś jeszcze gorszego się odwaliło.

 

 

Poczytaj jaki ma wpływ źle wyregulowane LPG na mapy Pb.

Dzisiaj pisałem o tym już raz więc się nie będę powtarzał.

Poszukaj w dzisiejszych tematach.

 

Oczywiście że najpierw trzeba zrobić z Pb.

Jeżeli jest błąd stały to nawet go nie można skasować alby gdy skasujesz to po wyłączeniu stacyjki i ponownym włączeniu wywala go od nowa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam właśnie podczas tego gdy jest to wycie to auto chodzi dobrze i jak cichnie to zaczyna kopcić i wariować zaczynają obroty. Więc nie wiem czy jest sens to zaślepiać bo wtedy będzie tak od początku się działo zapewne. Myślałem że to wycie to ssanie pisałem o tym wyżej gdzieś.... hmm to może to jest uszkodzone i za szybko zamyka czy coś....

Ale jak jutro nic nie zdziałam z mechanikiem to zrobię tak jak ten gościu tutaj

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

i jak cichnie to zaczyna kopcić i wariować zaczynają obroty

 

 

No to już masz powód do zainteresowania się tym.

A zaślepienie to koszt jednego piwa i czas to tyle co jego wypicie i zrobienie z puszki zaślepki.

Więc do przyjazdu jutro komputera dzisiaj za max godzinę możesz to sprawdzić.

 

Do tego masz jeszcze sterowanie tej pompy podciśnieniem.

Może być że wężyk od podciśnienia jest zatkany.

Szukaj póki jest ładna pogoda i ciepło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności