Skocz do zawartości

Układ smarownia...


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Mam taki problem ze po dłuższej jeździe np. po 60 km głośniej mi pracują zawory tak ja by pukały. Sprawdzając na bagnecie olej jest na full. Jeszcze przy gwałtownym skręceniu w prawo zapala sie na sekundę kontrola oleju. Czym to może być spowodowane takie zachowanie zaworów i ta kontrolka? Olej nam to wymiany za jakieś 300km(przejechane na min o 12tyś)..Może to ma jakiś wpływ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej nam to wymiany za jakieś 300km(przejechane na min o 12tyś)..Może to ma jakiś wpływ?

Tak, może mieć to wpływ.

Co miałeś zalane do silnika? Jeżeli mineralkę to hydropopychacze mają prawo stukać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Po zdjęciu miski olejowej( kiedy spuścisz już stary olej-bo to podstawa)-wewnątrz jest taka trąbka z sitkiem na końcu. bardzo możliwe, że zakleiło się starymi pozostałościami p oleju i opiłkami. Wyczyść a może się poprawi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdjęciu miski olejowej...trąbka z sitkiem na końcu. bardzo możliwe, że zakleiło się ...

Raczej nie. Jeżeli nie stuka przez pierwsze kilkanaście km, to smok nie będzie zatkany - tym bardziej, że póki silnik jest nierozgrzany to olej jest gęściejszy.

Czasami się trochę czymś zaklei ale objawy byłyby bardziej na zimnym silniku np. dłuższe świecenie kontroli oleju po odpaleniu silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Może i masz rację,ale możliwe też,że daje minimalne ciśnienie i dopóki olej jest gęsty to jakoś tłumi, a kiedy się rozrzedzi to szybciej spływa i stuka( a olej już niemłody...) :roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

To koledzy podam Wam rozwiązanie mojego problemu...Jeden z kolegów był bardzo blisko...okazało sie że miałem jakiś litr oleju w misce (co mnie zdziwiło bo go spr bagnetem pare razy...najwyraźniej coś nie tak z nim;) )...no i jak był zimny silnik to jakoś smarował a jak sie olej już nagrzał to jak wyżej było napisane szybciej krążył w obiegu....

 

Jak można sie domyśle pomogła wymiana oleju i teraz chodzi jakby go nie było pod maską....

 

Dzięki za pomoc......POzdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności