Skocz do zawartości

Mruga check engine i auto gaśnie


Gość evcia1990

Rekomendowane odpowiedzi

Gość TOMEK CORSA B 1.2 i 45km

w tych sprawach z immo może okazać się lepszy dorabiacz kluczy do auta bo on ma pojecie co robi i moze go sie pozbyc lub zakodowac albo zdiagnozuje co do wymiany

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ja mysle tak.

Po każdym włączeniu zapłonu przepustnica sie ustawia w swoim położeniu, lub robi test.

Jeśli ona wyprzedzi immobiliser, to zostanie zapamiętany błąd przepustnicy.

Mogę się mylić, ale najpierw bym sie zajął kablologią immo.

Znaczy przynajmniej zajrzeć do wtyczki pętli i oczyścić styki jakimś kontakt-sprayem, wtyczkę też.

Mozna bardziej po Polsku? Wtyczki petli, tj. kable pod kierownica?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtyczki petli, tj. kable pod kierownica?

 

 

 

Pętla immo z widokiem na piny do których wchodzi wtyczka .

 

 

Gdzie jest to immo?

W skrócie : pod kluczykiem przy kierownicy.

post-37019-0-52944900-1508521167_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Immo wyczyszczone, przepustnica rowniez. Zauważyłam, że jak jest zimno i wilgotno to problem z odpalaniem sie pojawia. Jak jest cieplo, to odpala za pierwszym razem nawet, jak stoi 3 dni pod blokiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to do sprawdzenia zostaje czujnik temp. płynu chłodzącego

 

A teraz kontrolka już nie miga?

Wczoraj kolo polnocy jak bylo ok 5 stopni ciepla za pierwszym razem delikatnie mrugnal check i zgasl, za drugim razem mimo, ze mrugnal check, auto odpalilo i chodzilo juz normalnie. Dzisiaj w temp 15 stopni odpalil bez problemu za 1. razem.

No to do sprawdzenia zostaje czujnik temp. płynu chłodzącego

 

A teraz kontrolka już nie miga?

Czujnik temp plynu zostal wyciagniety podczas pracy silnika i od razu zalaczyl sie wiatrak

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czujnik temp plynu zostal wyciagniety podczas pracy silnika i od razu zalaczyl sie wiatrak

 

On ma być sprawdzony(zmierzony ,nie wypięty) na tak niskiej temp. na jakiej masz problemy z odpaleniem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

On ma być sprawdzony(zmierzony ,nie wypięty) na tak niskiej temp. na jakiej masz problemy z odpaleniem.

Moglby Pan nieco jasniej, bo ja powtarzam tylko to, co mi mechanik powiedzial. Co tzn zmierzony ? Multimetrem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności