Skocz do zawartości

2.0t dusi i gaśnie


Gość Kop3r

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z Signumem 2.0t z lpg po nocy lub dłuższym postoju gdy samochód ostygnie zapalam wbijam jedynkę chcę ruszyć to samochód przydusi straci obroty i zgaśnie. Tak się dzieje tylko wtedy gdy silnik jest zimny i na ssaniu później rusza normalnie. Obiawy takie same bez

różnicy czy jeżdżę na lpg czy na pb

Brak błędów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź parametry przy odpalaniu

Sprawdź jak się zachowuje czujnik temp.

 

 

 

Obiawy takie same bez różnicy czy jeżdżę na lpg czy na pb

 

 

le zrobiłeś km na Pb aby to sprawdzić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura na zegarze w ukrytym menu i w op com pokazuję taką samą. Źle sprawdzałem na gazie wczoraj się doinformowałem i odpalajać awaryjnie na gazie problemu z duszeniem nie ma

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to albo coś z układem paliwowym Pb,albo standard czyli rozjechana mapa Pb przez źle wyregulowną LPG

Teraz zostaje to sprawdzić.

Czyli wyłącz LPG na bezpieczniku i zrób kilkadziesiąt km na samym Pb.

I zobaczysz czy się poprawi..

Nie mówiąc też o tym aby dolać do paliwa dodatek czyszczący wtryski i łączący wodę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiego dodatku nic nie dolewałem tylko zatankowałem do pełna i zrobiłem reset ECU parametry nie wiem jakie mają być więc to mi nic nie da że ja sobie popatrzę w nie bo nie mam z czym porównać. Katalizator nie był sprawdzany

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Hej, mam to samo przyczyny nie udało mi się jeszcze ustalić.


Ja również nie sprawdzałem katalizatora, ale znalazłem taki test:

"Kondycję katalizatora można sprawdzić również samemu, testując gaźnik lub czujnik tlenku. W pierwszym przypadku należy usunąć filtr powietrza i skorzystać z pomocy drugiej osoby – trzeba odpowiednio oświetlić wlot gaźnika i sprawdzić z góry, czy widoczne są ślady oparów paliwa. Ich obecność świadczy o problemach z katalizatorem. Jeżeli chodzi o czujnik tlenu, to wystarczy tymczasowo go wymontować. Jeśli w efekcie zauważalne będą zmiany w wydajności pojazdu, to katalizator jest najprawdopodobniej w złym stanie.

Gdy pojawi się chociaż jeden ze wspomnianych objawów lub test gaźnika/czujnika tlenu wyjdzie niepomyślnie, warto udać się do mechanika i sprawdzić, z czego wynika problem." - takie coś wystarczy?

Edytowane przez ja_rekin

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności