Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

TPMS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Marro

Marro
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Model:Opel Meriva B
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 10 październik 2017 - 11:33

W moim aucie co jakiś czas zapala się kontrolka od układu ciśnienia w oponach (najpierw miga kilka minut, następnie świeci się ciągłym światłem i następnie przestaje świecić). Serwis wymienił czujniki oraz moduł nadwozia. Oczywiście też programował. Problem nadal występuje. Dodam, że ciśnienie jest właściwe. Byłem z autem kilka razy w serwisie (dokładnie 9) i ich naprawa nie przynosi rezultatu. Po pewnym czasie otrzymałem pismo od ich adwokata, który napisał mi „…nie można wykluczyć oddziaływania czynników zewnętrznych na działanie układu TPMS niezależnych od producenta i sprzedawcy pojazdu". Samochód jest na gwarancji. Co mam dalej robić?

Z góry serdecznie dziękuję za każdą odpowiedź.

 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 8243 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 10 październik 2017 - 11:48

Iść z tym do rzecznika praw konsumenta.

On ci znajdzie innego adwokata z którym możesz iść do ASO.

Lub zgłosić się do rzeczoznawcy PZMot aby on coś doradził i ewentualnie wtedy szukać adwokata który umiałby rozmawiać z ASO


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   Tomeriva

Tomeriva
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Model:Opel Meriva B
  • Silnik:1,4T 140KM
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 10 październik 2017 - 20:28

Nie daj się zbywać ASO. Ostatecznie zaproponuj rekompensatę finansową od sprzedawcy za wadliwy samochód. Gwarantuje, że na tym nie stracisz. Ja taką sytuację już przerabiałem z dealerem OPLA. Nie można odpuszczać, to są Twoje pieniądze, które wydałeś na nowy samochód i ma być sprawny, albo zwracają kasę za wady ukryte. :rolleyes: A rzecznikiem możesz postraszyć ich kancelarię adwokacką - bo na pewno mają taką.

Jesteś z góry na wygranej pozycji. :rolleyes:


Użytkownik Tomeriva edytował ten post 10 październik 2017 - 20:30

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 8243 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 10 październik 2017 - 21:15

Tylko się musisz uzbroić w cierpliwość i zimną krew


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   Marro

Marro
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Model:Opel Meriva B
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 11 październik 2017 - 09:16

Iść z tym do rzecznika praw konsumenta.

On ci znajdzie innego adwokata z którym możesz iść do ASO.

Lub zgłosić się do rzeczoznawcy PZMot aby on coś doradził i ewentualnie wtedy szukać adwokata który umiałby rozmawiać z ASO

Dziękuję za odpowiedź. Dzisiaj byłem u rzecznika praw konsumenta. Przekazałem ksero dokumentów. Za tydzień ma dać mi odpowiedź co dalej z tym robić


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse