Skocz do zawartości

Gaśnie na zimnym silniku


Gość Horus777

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem silnik Z16XEP jak temperatura spada poniżej 15 stopni, na benzynie czasami nie ma mocy, po dojechaniu do skrzyżowania,świateł daje na luz i auto gaśnie, nie może utrzymać obrotów, odpalę ponownie i nie ma problemu, jest moc i już nie zgaśnie. Jak odpalę i zostawię na jakiś czas obroty 650 i pracuje nie równo błąd p301, p302, p303, p304. Co ciekawe odepne czujnik powietrza dolotowego łapie 850 obrotów i piękne pracuje, czujnik wymieniony tak samo.silnik jest po remoncie dalej to samo ,EGR zaślepiony to samo,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Kto robił remont?

Co było robione?

Przed remontem też to było?

 

 

 

W czujniku przy temp. powietrza ok. 7 st.C powinno być ok. 6780 Ohma

A przy 20 st.C ok 2670 Ohma

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto robił remont?

Co było robione?

Przed remontem też to było?

 

 

 

W czujniku przy temp. powietrza ok. 7 st.C powinno być ok. 6780 Ohma

A przy ok 2670 Ohma

Taki problem istnieje od dwóch lat bez względu na to co zrobiłem sondy lambda nowe remont silnika głowica nowe szklanki remont robili profesjonalisci, nowa instalacja gazowa nowy czujnik powietrza dolotowego cały czas tak samo w lecie nie ma tego problemu tylko spadnie temperatura poniżej 15 stopniu i się zaczyna obstawiam przepustnicę ale pewności nie mam

Nowe świece, nie pokazuje żadnych błędów tylko te co wcześniej napisałem, byłem u fachowców od opla sprawdzili na zimnym i powiedzieli że nie ma kompresji, tylko jest ten problem ze raz jest raz nie ma powiedziałem że silnik po remoncie to rozłożyli ręce w lecie jak jest ciepło daje na luz obroty spadają do 500 ale się utrzymują i nie gaśnie przyjdzie zimno i wtedy gaśnie ale odpalam i już problemu nie ma nie szarpie i strzela

Nie strzela

Wystarczy odpiąć czujnik powietrza dolotowego i chodzi jak w zegarku 850 obrotów a po wpięciu i ponownym odpaleniu 650

Możliwe że to czujnik temperatury na termostacie wymieniłem na inny ale chyba też jest uwalony bo jak jest zimny silnik to łapie na początek 1100 obrotów wcześniej na innym czujniku 650, nie wiem czy jest inny czujnik temperatury silnika,wiem tylko o tym przy termostacie

Kupię Delphi albo Boscha to zobaczę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym zawsze muszą być podniesione.U mnie jest ok 1000 obr.

 

Podałem ci jak możesz sprawdzić czujnik temp powietrza zasysanego więc do dzieła.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 stopni

Co do luzów zaworowych to pisałem że robiłem remont silnika pękła sprężynka na zaworze poszło w tłoka auto stanęło,robili wszystko głowica wymieniłem też wszystkie szklanki silnik cicho chodzi ale remont nic nie zmienił oprócz że jest dużo ciszej wiadomo szklanki cały czas jest tak samo od ponad dwóch lat jak kupiłem tylko jak się robi chłodno jesień do wiosny kupiłem w lecie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności