Gość mati55 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 Według OPCOM opis wywala błąd z takim opisem..P1635 - Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego Dziwi mnie jedna rzecz, że mierząc miernikiem świece wkręcone do silnika oporność jest w granicach 500 Ohm, po wykręceniu prawidłowo do 1Ohma...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 To może być wina świec. Tis podaje to co w załączniku Poczytaj ten temat: http://www.klubzafira.pl/forum/showthread.php?tid=1504   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mati55 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 Tyle, że w tej chwili świece już są zmienione na nowe - MAXGEAR'owskie. Choć na nich też brak poprawy i podczas testu z poziomu OPCOM wywala P1635   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 Ale wiesz już chyba jak w Oplach jest z zamiennikami? Nowe nie zawsze dobre. A ten Maxger to nie jest nawet średnia półka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 Tyle, że w tej chwili świece już są zmienione na nowe - MAXGEAR'owskie. Choć na nich też brak poprawy i podczas testu z poziomu OPCOM wywala P1635 MAXGER - myślę że mogą być gorsze od tych co miałeś. Chociaż kto wie może małe żółte rączki już się nauczyły robić.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mati55 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 Podpinając i określając czas rozgrzewania / ich oporność nie wyglądają na razie najgorzej. Owszem jak padną to nie będę płakał choć w chwili obecnej ten temat bym pominął. Gdzie dalej szukać usterki? Może gdzieś masa ucieka, jak na samochodzie oporność świec wychodziła dużo poza zakres? Pamiętam w Astrze benzynowej, że był przewód masowy silnika łączony z karoserią (ramą pod maską) tak jak na foto.. U siebie takiego przewodu nie widzę. Gdzies jeszcze mogę szukać?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 A sprawdzałeś masę z minusem na aku?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mati55 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 W jaki sposób?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 24 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 problem lezy albo w tym pseldo przekazniku sterujacym praca swiecami albo w kablotece do niego. Swiece trzeba mierzyc poprawnie tym miernikiem. Czyli nie tak byle jak dotykac do koncow obwodu tylko naprawde tak by przejscie bylo pewne.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 W jaki sposób? Jeden koniec miernika do minusa aku a drugi na karoserię , na silnik Są nawe filmiki jak to robić. Wtedy wiesz czy na silniku masz dobrą masę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.