Skocz do zawartości

pokrywa zaworów 1.7cdti


polo1021

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy. Jakiś czas temu wymieniłem uszczelke pokrywy zaworów gdyż był duży przeciek, po wymianie i przejechaniu może 100 km dokładnie w tym samym miejscu wydmuchało ponownie uszczelke. I moje pytanie czy to może być wina zapchanej odmy? Czy da się jakoś ją wyczyścić i czy ona znajduje się razem z pokrywą zaworów (trzebaa wymienić całą pokrywe)?

Proszę pomóżcie


mam nadzieje że ktoś pomoże


koledzy wysyłam poglądowe zdjęcie. Z odmy delikatnie wydmuchuje a z drugiej strony (2) pcha powietrze w stronę odmy. Możecie coś o tym powiedzieć? Dodam że auto chodzi normalnie, nie traci na mocy chodzi równo.


zdjecie pogladowe

post-24814-0-12099100-1509379705_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się zachowuje korek od wlewu?

Zasysa go mocno?

 

Może być że uszczelkę którą kupiłeś robiły małe Chińskie rączki a więc może być bubel.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odma to wszystko co jest odpowietrzeniem skrzyni korbowej.

Ja bym rozbierał wszystko i czyścił bo faktycznie może być zatkana.

Odkręcałeś ten dekielek z 4 śrubkami?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak odkręciłem ale w sumie nic tam nie widziałem, troche oleju, sprężyna. bardziej martwi mnie to co zaznaczyłem numerem 2 na zdjeciu. Bo dlaczego tam ma pchać powietrze? Boje się że silnik do roboty

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten nr 2 to wąż od turbo do kolektora ssącego

Więc w nim jest ciśnienie.I musi nim dmuchać.

Jeżeli teraz zaworek w pokrywie nie trzyma to turbo tłoczy do pokrywy zaworowej i może wywalić uszczelkę.

Ale jeżeli się mylę to mnie poprawcie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten nr 2 to wąż od turbo do kolektora ssącego

Więc w nim jest ciśnienie.I musi nim dmuchać.

Jeżeli teraz zaworek w pokrywie nie trzyma to turbo tłoczy do pokrywy zaworowej i może wywalić uszczelkę.

Ale jeżeli się mylę to mnie poprawcie.

Nie tak do końca, wąz jest od filtra do turbiny, do kolektora jest inny.

 

Co do problemu, na kroku wlewu jest uszczelka, było dopasowac załozyc cieńszą i obserwowac czy nadal uszczelke wywali....

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności