Skocz do zawartości

Zawieszenie remont


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie. No i po 4 miesiącach wyszło ze zawiecha i końcówki drążków oraz drążek kierowniczy do remontu a konkretnie sworznie, tuleje. Jak już robić to wymienić wszystkie gumy bo inaczej nie ma sensu. I tu moje pytanie. Clownie montuje części firmy Lemforder który w tym wypadku na jedna stronę wynosi 240zl z kolei cały wahacz firmy TRW 330zł trochę większa cena ale mniej roboty. Co o tym myślicie ?

Zastanawiam się czy nie było znowu jakiś rodzaji w tym modelu ? (dlugosci szerokosc gwint itd), ktoś może poradzi jak to wygląda w Z16XE z 2004r ? Może ktoś wymieniał Pozdrawiam

Edytowane przez Cybertom

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Do twojego po Vin poszukaj tutaj https://opel.7zap.com/pl/car/

 

Co do producenta części o twój wybór ile kasy chcesz dać.

Ja jeżdżę na firmie SRL i nie narzekam.

Amory przód i jeden wahacz mam tej firmy od 2014 r.

Niedawno miałem przegląd i amory 74 %.

Drążki mam Febi

 

Ale w sumie najczęściej się zużywa sworzeń zwrotniczy wahacza a cała reszt jest dobra.

Więc czasem nie warto przepłacać tylko kupić sam sworzeń.

Tylko przed kupnem sprawdzić w jakim stanie jest cały wahacz i jego części.


 

 

Clownie montuje części firmy Lemforder

 

Trochę rozjaśnij co to Clownie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wahacze SRL komplet kosztuje 94zl bardzo tani w stosunku do TRW 330zl. Jak Ci się spisuje ten wahacz ? Często wymieniasz sworznie tuleje ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja go wymieniałem razem z amorami.Czyli 2014 r.

Nic więcej z nim nie robiłem do tej pory.

Przejechałem na nim ok 60 tys. km

Wymieniałem go bo szukałem przyczyny stukania prawej strony co potem się okazało że to tulejka prowadząca od przekładni kierowniczej.

W starym miał luzy tylko sworzeń zwrotniczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze wahacz kupiłeś komplet z zamontowanymi sworzniami i tulejami. Jeśli tak i wytrzymał 60tys. km to dla mnie bomba. Do zrobienia mam jeszcze drążki kierownicze może tez zaryzykuje i kupie tej firmy SRL

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inaczej nie ma w sprzedaży jak kompletny.

Ja drążek kupowałem Febi bo na tamtą chwilę nie mogłem znaleźć z SRL

A potrzebowałem na już.

 

Gdy będziesz wykręcał drążek to sprawdź sobie luz poprzeczny na listwie przekładni kierowniczej po stronie pasażera.

Może przy okazji się okazać że warto wymienić tulejkę prowadzącą.

Opisywałem to w naprawie przekładni w dziale Corsa .

Poszukaj

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można dla sprawdzenia czy wahacz jest dobry.

W golfie miałeś mimośrody do regulacji a tutaj są wymiary stałe

A temat o przekładni http://forum.opel24.com/topic/64101-corsa-c-nowa-maglownica/page-9

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jutro wymiana wahaczy. Zobaczymy jak mi pójdzie. Adam powiedz dokrecales sruby te dwie co trzymają się sanek jak juz był na kołach ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności