Skocz do zawartości

Problem z silniczkiem krokowym


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

To tak na szybkiego co można znaleźć samemu wpisując odpowiednie hasło w Google:

 

http://lpg-forum.pl/jak-sprawdzic-gdzie-zaciaga-powietrze-t910.html

http://forum.samnaprawiam.com/lewe-powietrze-wplyw-na-prace-silnika-vt451.htm

 

Na forum też setki razy jest opisywane.

Cały monowtrysk zdemontować i sprawdzić uszczelkę pod nim.

Splanować płaszczyznę przylegania papierem ściernym i zamontować.

A jak sprawdzić też napisane że najlepiej samostartem ,plakiem do kokpitu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsza jest przestrzeń pod przepustnicą do samych zaworów.

Może jakis wężyk spadł, albo pękł.

Może uszczelka, może brak oringu na krokowcu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A ten kolektor ssacy ta pokrywa plastikowa na monowtrysku z rurkami od filtra powietrza co ida?

 

 

9104b48ab9e6864877fbabc5617b9e84.jpg

 

Tak wygląda kolektor.

Widać tam uszczelkę pomiędzy dwoma szpilami.

Tam możesz mieć lewe powietrze(pęknięcie,wydmuchanie tej uszczelki)

Ja to zawsze planuję papierem ściernym na jakiejś grubej deseczce nawiniętym.

I nie przytrafiło mi się aby ta płaszczyzna była równa.

 

Z płaszczyzna przed nią (EGR ) też robię to samo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To juz wiem wszystko, a ten monowtrysk tak sie latwo demontuje? Tylko te dwie szpilki, wezyki sciagam i wyjmuje? A jesli chodzi o krokowca to oring jest.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Wymieniłem uszczelkę pod tym monowtryskiem. Najgorsza ona nie była ale w dalszym ciągu falują obroty... Zauważyłem że jak zatkałem dolot powietrza na lpg to zgasł od razu ale na benzynie nie gasnie, przejrzałem wszystkie przewody podcisnienia, niczego się nie dopatrzyłem. Nagrałem filmik z mojego samochodu który pokazuje o co mi chodzi, na lpg obroty trzymają elegancko a na benzynie jak widac - falują. Może kogoś ten filmik naprowadzi co do diabła z tymi obrotami na benzynie.... Przypomne że krokowiec działa jak należy, błędów nie ma oprócz egr (zaślepiony - chyba że te falowanie jest tym spowodowane). Proszę o pomoc.

 


A plakiem po zatkaniu dolotu powietrza psiukałem w rozne miejsca ale nic sie nie dzieje...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pepeg_torun

A kolega sprawdzał jakie faktycznie ma silnik obroty na biegu jałowym? Wydaje mi się, że są za wysokie. Na blacie widać coś około 900 obr/min. Może przepustnica nie jest domknięta?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności