Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Zarowka Swiatla Mijania Xenon

xenon insignia przetwornica

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   pawelgawel

pawelgawel
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:4.2 V8
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 10 listopad 2017 - 23:47

Panowie temat jest nastepujacy. W lewej lampie zbiera mi sie kondensacja, lampa jest wilgotna od srodka. Zarowka swiatla mijania przestala dzialac. Zresetowanie bledu w warsztcie pomoglo na kilka dni i zarowka swiecila przez jakis czas. Bezpieczniki sprawdzone, zarowka nowa.

OP-COM po podpieciu pokazal nastepujace bledy:1sqfd0.jpg

 

 

po wykasowaniu bledow swiatla sie zpoziomowaly, ale lewa zarowka sie nie zapalila. Po odswiezeniu op-com jeden blad wciaz wisi:

 

drXsHT.jpg

 

Wiem, ze lampe musze oddac jak najszybciej do uszczelnienia. Czy mam przetwornice do wymiany? Da sie ja jakos uratowac/zregenerowac?

 

 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   kicaj

kicaj
  • Moderator
  • 8712 postów
  • Lokalizacjajest B/DE, było HH/DE
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:F34
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 11 listopad 2017 - 00:44

Nie masz komuniści z canem, więc tam bym szukał. Woda mogła to przyspieszyć

Sent with handy.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 4655 postów
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 11 listopad 2017 - 08:55

Lampa z przetwornicą do wymiany - MUSI być szczelna. Przetwornica dostała wilgoci i wymiana nawet 10 palników nie pomoże.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   pawelgawel

pawelgawel
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:4.2 V8
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 11 listopad 2017 - 09:06

Kicaj to co proponujesz? Wczoraj osuszylem lampe dokladnie od srodka ale kondensacja bardzo szybko sie tu zbiera (klimat UK)

Szukac elektryka samochodowego z glowa i organizowac auto zastepcze na tydzien (oby tylko tydzien)? Czy moze da sie w latwy sposob samemu cos bardziej zdiagnozowac zeby zawezic poszukiwania? Przyczyna tak jak pisalem prawdopodobnie wilgoc. Brak komunikacji z canem - nic mi to niestety nie mowi ;/ 

W warsztacie znajomy obstawia przetwornice tak bez wyjmowania lampy, ale to takie wrozenie z fusow.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 4655 postów
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 11 listopad 2017 - 09:59

Zdejmij zderzak i zamień lampy miejscami - lewą na prawo, prawą na lewo. Jeśli błąd się przeniesie na drugą stronę to wyżej napisałem co trzeba.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 OFFLINE   pawelgawel

pawelgawel
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:4.2 V8
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 11 listopad 2017 - 15:22

Dzieki Arkos za odpowiedz. Zrobie jak piszesz.Dam znac co z tego wyszlo.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#7 OFFLINE   pawelgawel

pawelgawel
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:4.2 V8
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 14 listopad 2017 - 07:43

Po dosc dlugiej przeprawie dotarlismy do sedna problemu. Przetwornica byla wypelniona woda i oczywiscie jest niesprawna. Do tego cala lampa jest bardzo nieszczelna i miala okolo 0.75 litra wody na dnie, tak ze nie bylo nic widac kiedy zderzak byl zalozony. 
Krotki filmik pokazujacy resztki wody w przetwornicy:
Nie wiem jakim cudem ona dzialala jeszcze kilka dni temu...
Numer czesci przetwornicy to 5DV00972000. Zastanawiam sie czy jakis zamiennik bedzie pasowal np 5DV00961000? Ma ktos pojecie o tym i moze sie wypowiedziec? Mam lepszy dostep do 5DV00961000 niz do 5DV00972000.
Oczywiscie bede musial uszczelnic lampe, bo historia szybko sie powtorzy jak zaloze nowa przetwornice.. Czy warto probowac zrobic to samemu, czy raczej szukac specjalisty, o ile tacy w ogole istnieja?

Użytkownik pawelgawel edytował ten post 14 listopad 2017 - 07:45

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#8 OFFLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 4655 postów
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 14 listopad 2017 - 18:02

Kup przetwornicę w używce. Lampy nie uszczelniaj tylko WYMIEŃ na pełnosprawną.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#9 OFFLINE   pawelgawel

pawelgawel
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:4.2 V8
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 15 listopad 2017 - 11:06

Tyle ze ta lampa nowa to 3/4 wartosci samochodu jesli z pelnym osprzetem i przetwornica... Uzywka wiadomo tez moze byc nieszczelna a te chodza juz za okolo 2 tysiace.

Chyba lepsza opcja byloby sprzedac auto na czesci, ale z drugiej strony sprzedawac super autko ze wzgledu na nieszczelna lampe tez troche bez sensu


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#10 OFFLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 4655 postów
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 15 listopad 2017 - 16:49

Trochę poszedłeś po bandzie.... 2 tysie? chyba za komplet. Tu jest europejska http://allegro.pl/op...7025490198.htmlza 1100. Angielskie chodzą ca 2/3 ceny czyli okolice 7 stów a nie 2 tysiaki. Trzeba poszukać i tyle.



  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse


Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: xenon, insignia, przetwornica