Skocz do zawartości

Zarowka Swiatla Mijania Xenon


Rekomendowane odpowiedzi

Gość pawelgawel

Panowie temat jest nastepujacy. W lewej lampie zbiera mi sie kondensacja, lampa jest wilgotna od srodka. Zarowka swiatla mijania przestala dzialac. Zresetowanie bledu w warsztcie pomoglo na kilka dni i zarowka swiecila przez jakis czas. Bezpieczniki sprawdzone, zarowka nowa.

OP-COM po podpieciu pokazal nastepujace bledy:1sqfd0.jpg

 

 

po wykasowaniu bledow swiatla sie zpoziomowaly, ale lewa zarowka sie nie zapalila. Po odswiezeniu op-com jeden blad wciaz wisi:

 

drXsHT.jpg

 

Wiem, ze lampe musze oddac jak najszybciej do uszczelnienia. Czy mam przetwornice do wymiany? Da sie ja jakos uratowac/zregenerowac?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampa z przetwornicą do wymiany - MUSI być szczelna. Przetwornica dostała wilgoci i wymiana nawet 10 palników nie pomoże.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawelgawel

Kicaj to co proponujesz? Wczoraj osuszylem lampe dokladnie od srodka ale kondensacja bardzo szybko sie tu zbiera (klimat UK)

Szukac elektryka samochodowego z glowa i organizowac auto zastepcze na tydzien (oby tylko tydzien)? Czy moze da sie w latwy sposob samemu cos bardziej zdiagnozowac zeby zawezic poszukiwania? Przyczyna tak jak pisalem prawdopodobnie wilgoc. Brak komunikacji z canem - nic mi to niestety nie mowi ;/

W warsztacie znajomy obstawia przetwornice tak bez wyjmowania lampy, ale to takie wrozenie z fusow.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij zderzak i zamień lampy miejscami - lewą na prawo, prawą na lewo. Jeśli błąd się przeniesie na drugą stronę to wyżej napisałem co trzeba.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawelgawel
Po dosc dlugiej przeprawie dotarlismy do sedna problemu. Przetwornica byla wypelniona woda i oczywiscie jest niesprawna. Do tego cala lampa jest bardzo nieszczelna i miala okolo 0.75 litra wody na dnie, tak ze nie bylo nic widac kiedy zderzak byl zalozony.

Krotki filmik pokazujacy resztki wody w przetwornicy:


Nie wiem jakim cudem ona dzialala jeszcze kilka dni temu...

Numer czesci przetwornicy to 5DV00972000. Zastanawiam sie czy jakis zamiennik bedzie pasowal np 5DV00961000? Ma ktos pojecie o tym i moze sie wypowiedziec? Mam lepszy dostep do 5DV00961000 niz do 5DV00972000.

Oczywiscie bede musial uszczelnic lampe, bo historia szybko sie powtorzy jak zaloze nowa przetwornice.. Czy warto probowac zrobic to samemu, czy raczej szukac specjalisty, o ile tacy w ogole istnieja?

Edytowane przez pawelgawel

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawelgawel

Tyle ze ta lampa nowa to 3/4 wartosci samochodu jesli z pelnym osprzetem i przetwornica... Uzywka wiadomo tez moze byc nieszczelna a te chodza juz za okolo 2 tysiace.

Chyba lepsza opcja byloby sprzedac auto na czesci, ale z drugiej strony sprzedawac super autko ze wzgledu na nieszczelna lampe tez troche bez sensu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę poszedłeś po bandzie.... 2 tysie? chyba za komplet. Tu jest europejska http://allegro.pl/opel-insignia-bixenon-skretny-led-1zt009631-europa-i7025490198.htmlza 1100. Angielskie chodzą ca 2/3 ceny czyli okolice 7 stów a nie 2 tysiaki. Trzeba poszukać i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności