Skocz do zawartości

silnik pracuje auto po wrzuceniu biegu nie jedzie (FOTO)


Rekomendowane odpowiedzi

opel astra f 1.4 skrzynia f13. Problem polega na tym ze auto nie jedzie po wbiciu biegow, po podniesieniu polosie sie kreca. Po wyciagnieciu ta krotsza półoś jest zjechana na krawedzi jak widac.


Czy to moze byc przyczyna nie poruszania sie pojazdu. prosze o pomoc


post-57301-0-19394400-1510560759_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazębia tą dłuższą.

Przeguby napędowe sprawdziłeś?

 

Podnieś auto,włącz 3 bieg ,odpal i hamulcem go blokuj.

Zobaczysz czy przeguby przekazują napęd na koła i czy skrzynia napędza półoski.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazębia tą dłuższą.

Przeguby napędowe sprawdziłeś?

 

Podnieś auto,włącz 3 bieg ,odpal i hamulcem go blokuj.

Zobaczysz czy przeguby przekazują napęd.

ta dluzsza ma nie objechany wieloklin, te konce półosi wchodzą do skrzyni.

Przegubów nie sprawdzalem. Podnosilem autoi biegi wchodza nawet bez sprzegla półosie sie kreca, wsteczny dziala a jak na biegu nacisne hamulec bez sprzegla auto staje gasnie(na podniesionym)

A na kolach na wbitym biegu auto moge przepchnac, po dodaniu gazu pokazuje predkosc na zegarach.

 

Jak sprawdzic czy przeguby przekazuja naped?

Edytowane przez eldi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącz bieg podnieś jedną stronę i zobacz czy możesz kręcić podniesionym kołem. to samo z drugiej strony.

Jeśli nie zakręcisz to pewnie sprzęgło do wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącz bieg podnieś jedną stronę i zobacz czy możesz kręcić podniesionym kołem. to samo z drugiej strony.

Jeśli nie zakręcisz to pewnie sprzęgło do wymiany.

Acha szkoda ze wcześniej tego nie wiedziałem bo mam wyjęte półosie, kolumny Macphersona(chciałem wymienić gumy) i olej spuszczony ze skrzyni. A nie da się w takim stanie stwierdzić co się stało?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wrzucasz półoś w skrzynie i próbujesz nią obracać. Spróbuj na wciśniętej do końca i następnie cofnij aż do oporu zabezpieczenia i to samo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Półośka w przegubie ma luz wzdłużny niezbędny do jej prawidłowej pracy.

Chodzi o pierścień na końcówce półośki który ogranicza jej luz wzdłużny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bieg masz wbity ? Czuć jakiś opór przy kręceniu półośką.

Jak kręcisz jedną to druga samoczynnie obraca się ?

Jak jedną zablokujesz to drugiej nie powinieneś obrócić.

Spróbuj ustalić czy to wina półosi, przegubów, mechanizmu różnicowego, sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności