Gość MC27A Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Dzień dobry w dniu wczorajszym po pięciu dniach od wizyty w ASO i czyszczeniu elektrozaworu samochód nie przełączył się na LPG. Napisałem do [email protected] - kontynuacja problemu nie przełączania na gaz - że po pięciu dniach od wizyty w serwisie i czyszczeniu Astra nie przełącza na LPG. Dostałem informację że się skontaktują ze mną w ciągu 3 dni. Napisałem również do serwisu. Dziś Pan z serwisu dzwoni że ktoś z centrali opla kontaktował się w ASO w mojej sprawie i niestety ale mamy czekać za nowym oprogramowaniem. Kiedy będzie to nie wiedzą. Jak będzie na serwerze poprawka oprogramowania to będą wzywać. Na tą chwilę nie są w stanie nic więcej zrobić. Żadne czyszczenie nic nie pomoże.Tyle w temacie.Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kociol Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Czyli jednak u mnie oringi to może być efekt placebo )) dziekujemy za informację . Poczekamy. Daj znać jak się odezwa z oprogramowaniem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdmar Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Witam Witajcie z powrotem w "klubie" niestety problem powrócił i to o dziwo dokładnie po 5 dniach jak u kolegi MC27A. a Opel Polska pisze: Szanowny Panie, Odpowiadając na Pańskie zgłoszenie dotyczące pojazdu o numerze nadowzia: W0V........... uprzejmie przekazujemy: Autoryzowany Serwis poinformował, iż podczas ostatniej wizyty wykonano w Pańskim pojeździe: czyszczenia zaworu odcinającego oraz weryfikację czujnika ciśnienia gazu. Uprzejmie prosimy o informację zwrotną dotyczącą obecnego funkcjonowania instalacji gazowej . Z poważaniem, Zawór czyszczony 3-ci raz (6 tankowań), czujnik ciśnienia gazu czyżby jakiś nowy podejrzany element? W serwisie mówili, że podejrzewali czujnik temperatury. Czyli dalej nie wiemy o co w tym temacie chodzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidb750 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 W serwisie mówili, że podejrzewali czujnik temperatury. Czegoś tu nie mogę zrozumieć, to jest serwis czy wróżka ? Przecież mają oprogramowanie, komputer i nie wiedzą czy czujnik działa poprawnie ? No to ja już tylko mogę wam współczuć, że jesteście zdani na łaskę przypadku w naprawie tego problemu. Mogę się założyć, że gdyby GM umożliwił ingerencję w LPG niezależnemu serwisowi to temat dawno byłby załatwiony. Auta z dokładaną instalacją jeżdżą bez problemu, czy to jest na - czy na +.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 To jest właśnie zjebane Landi i podobnie z BRC... poblokowane sterowniki i potem każdy ręce rozkłada.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hubkas Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 To jest właśnie zjebane Landi i podobnie z BRC... poblokowane sterowniki i potem każdy ręce rozkłada. No właśnie. W poprzednim aucie ze stajni GM miałem sterownik Stag 4+. Kupiłem kabelek, zainstalowałem soft i sam zdiagnozowałem i szybko usunąłem dwie usterki które pojawiły się w okresie eksploatacji. Najbardziej denerwuje mnie zależność momentu przełączania na LPG. W Stagu istotna była temperatura parownika, natomiast w fabrycznym LPG Astry istotna jest temperatura zewnętrzna w momencie pierwszych kilku sekund uruchomienia i być może ilość promieni słonecznych na m2, a co jeszcze tego nie wiem. Czasami instalacja przełącza się szybko, a czasami jak temperatura cieczy osiągnie aż 70C. Dla mnie to absurd. Jeżeli ktoś z Was ma ochotę i fizyczne możliwości to proszę o przeprowadzenie następującego eksperymentu. Auto stoi przez kilka godzin w garażu w temp powyżej 10C. Następnie odpalamy i czekamy około 30 sekund. Potem wyjeżdżamy z garażu i przy temp. zewnętrznej nawet -1C instalacja przełączy się po około 1km lub nawet krócej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemekmirocha Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 No właśnie. W poprzednim aucie ze stajni GM miałem sterownik Stag 4+. Kupiłem kabelek, zainstalowałem soft i sam zdiagnozowałem i szybko usunąłem dwie usterki które pojawiły się w okresie eksploatacji. Najbardziej denerwuje mnie zależność momentu przełączania na LPG. W Stagu istotna była temperatura parownika, natomiast w fabrycznym LPG Astry istotna jest temperatura zewnętrzna w momencie pierwszych kilku sekund uruchomienia i być może ilość promieni słonecznych na m2, a co jeszcze tego nie wiem. Czasami instalacja przełącza się szybko, a czasami jak temperatura cieczy osiągnie aż 70C. Dla mnie to absurd. Jeżeli ktoś z Was ma ochotę i fizyczne możliwości to proszę o przeprowadzenie następującego eksperymentu. Auto stoi przez kilka godzin w garażu w temp powyżej 10C. Następnie odpalamy i czekamy około 30 sekund. Potem wyjeżdżamy z garażu i przy temp. zewnętrznej nawet -1C instalacja przełączy się po około 1km lub nawet krócej. U mnie jest tak samo. Ale sąsiad ma Cruza z lpg BRC zakładane poza ASO i sytuacja jest identyczna. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zybcish Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 A co myślicie o osłonie silnika szybciej się auto nagrzewa ,stosują je w silnikach disla może to by rozwiązało problem ja właśnie sie zastanawiam nad zakupem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kociol Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 A co myślicie o osłonie silnika szybciej się auto nagrzewa ,stosują je w silnikach disla może to by rozwiązało problem ja właśnie sie zastanawiam nad zakupem Mam taką osłone do benzyny oryginał GM ( musi być perforowana bo ponoć w lecie by silnik pracował w warunkach mało korzystnych dla niego ) , nie nagrzewa sie szybciej . przy -1 pod chmurką musze przejechać około 4,5 km aby osiągnął 60st.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Ja zawsze do każdego auta montuje osłonę. Jednak jeśli chodzi o szybsze osiąganie temp. to nie przyniesie dużej poprawy. Ona pełni głównie funkcję ochronną przed syfem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.