Skocz do zawartości

Astra J 1.4 sedan 2017 nie przełącza na lpg


Gość PiotrGr

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry w dniu wczorajszym po pięciu dniach od wizyty w ASO i czyszczeniu elektrozaworu samochód nie przełączył się na LPG. Napisałem do [email protected] - kontynuacja problemu nie przełączania na gaz - że po pięciu dniach od wizyty w serwisie i czyszczeniu Astra nie przełącza na LPG. Dostałem informację że się skontaktują ze mną w ciągu 3 dni. Napisałem również do serwisu. Dziś Pan z serwisu dzwoni że ktoś z centrali opla kontaktował się w ASO w mojej sprawie i niestety ale mamy czekać za nowym oprogramowaniem. Kiedy będzie to nie wiedzą. Jak będzie na serwerze poprawka oprogramowania to będą wzywać. Na tą chwilę nie są w stanie nic więcej zrobić. Żadne czyszczenie nic nie pomoże.Tyle w temacie.Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Witajcie z powrotem w "klubie" niestety problem powrócił i to o dziwo dokładnie po 5 dniach jak u kolegi MC27A.

 

a Opel Polska pisze:

Szanowny Panie,

Odpowiadając na Pańskie zgłoszenie dotyczące pojazdu o numerze nadowzia: W0V........... uprzejmie przekazujemy:

Autoryzowany Serwis poinformował, iż podczas ostatniej wizyty wykonano w Pańskim pojeździe: czyszczenia zaworu odcinającego oraz weryfikację czujnika ciśnienia gazu. Uprzejmie prosimy o informację zwrotną dotyczącą obecnego funkcjonowania instalacji gazowej .

Z poważaniem,

 

Zawór czyszczony 3-ci raz (6 tankowań), czujnik ciśnienia gazu czyżby jakiś nowy podejrzany element? W serwisie mówili, że podejrzewali czujnik temperatury.

 

Czyli dalej nie wiemy o co w tym temacie chodzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W serwisie mówili, że podejrzewali czujnik temperatury.

Czegoś tu nie mogę zrozumieć, to jest serwis czy wróżka ? Przecież mają oprogramowanie, komputer i nie wiedzą czy czujnik działa poprawnie ?

No to ja już tylko mogę wam współczuć, że jesteście zdani na łaskę przypadku w naprawie tego problemu.

Mogę się założyć, że gdyby GM umożliwił ingerencję w LPG niezależnemu serwisowi to temat dawno byłby załatwiony.

Auta z dokładaną instalacją jeżdżą bez problemu, czy to jest na - czy na +.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie zjebane Landi i podobnie z BRC... poblokowane sterowniki i potem każdy ręce rozkłada.

 

No właśnie. W poprzednim aucie ze stajni GM miałem sterownik Stag 4+. Kupiłem kabelek, zainstalowałem soft i sam zdiagnozowałem i szybko usunąłem dwie usterki które pojawiły się w okresie eksploatacji. Najbardziej denerwuje mnie zależność momentu przełączania na LPG. W Stagu istotna była temperatura parownika, natomiast w fabrycznym LPG Astry istotna jest temperatura zewnętrzna w momencie pierwszych kilku sekund uruchomienia i być może ilość promieni słonecznych na m2, a co jeszcze tego nie wiem. Czasami instalacja przełącza się szybko, a czasami jak temperatura cieczy osiągnie aż 70C. Dla mnie to absurd. Jeżeli ktoś z Was ma ochotę i fizyczne możliwości to proszę o przeprowadzenie następującego eksperymentu. Auto stoi przez kilka godzin w garażu w temp powyżej 10C. Następnie odpalamy i czekamy około 30 sekund. Potem wyjeżdżamy z garażu i przy temp. zewnętrznej nawet -1C instalacja przełączy się po około 1km lub nawet krócej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość przemekmirocha

 

No właśnie. W poprzednim aucie ze stajni GM miałem sterownik Stag 4+. Kupiłem kabelek, zainstalowałem soft i sam zdiagnozowałem i szybko usunąłem dwie usterki które pojawiły się w okresie eksploatacji. Najbardziej denerwuje mnie zależność momentu przełączania na LPG. W Stagu istotna była temperatura parownika, natomiast w fabrycznym LPG Astry istotna jest temperatura zewnętrzna w momencie pierwszych kilku sekund uruchomienia i być może ilość promieni słonecznych na m2, a co jeszcze tego nie wiem. Czasami instalacja przełącza się szybko, a czasami jak temperatura cieczy osiągnie aż 70C. Dla mnie to absurd. Jeżeli ktoś z Was ma ochotę i fizyczne możliwości to proszę o przeprowadzenie następującego eksperymentu. Auto stoi przez kilka godzin w garażu w temp powyżej 10C. Następnie odpalamy i czekamy około 30 sekund. Potem wyjeżdżamy z garażu i przy temp. zewnętrznej nawet -1C instalacja przełączy się po około 1km lub nawet krócej.

U mnie jest tak samo. Ale sąsiad ma Cruza z lpg BRC zakładane poza ASO i sytuacja jest identyczna.

 

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie o osłonie silnika szybciej się auto nagrzewa ,stosują je w silnikach disla może to by rozwiązało problem ja właśnie sie zastanawiam nad zakupem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie o osłonie silnika szybciej się auto nagrzewa ,stosują je w silnikach disla może to by rozwiązało problem ja właśnie sie zastanawiam nad zakupem

Mam taką osłone do benzyny oryginał GM ( musi być perforowana bo ponoć w lecie by silnik pracował w warunkach mało korzystnych dla niego ) , nie nagrzewa sie szybciej . przy -1 pod chmurką musze przejechać około 4,5 km aby osiągnął 60st.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności