Skocz do zawartości

Astra J 1.4 sedan 2017 nie przełącza na lpg


Gość PiotrGr

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam podobne zdanie, kupiłem astre tylko dlatego ze miała fabryczny gaz, miałem kilka innych typów ale bez gazu i przekonał mnie ten gaz i wygląda na to że trochę nerwów starce zanim minie gwarancja.

Nie słyszałem żeby sterowniki były blokowane ale to że zapisują każdą zmiane to już na pewno, nie wiem jak jest z samym odczytem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pankierownik

Panowie chyba trochę przesadzanie, jeździcie tanio na gazie a jak trochę lyknie astra paliwa to nie z bankrutujecie. Ja przed zakupem naczytalem się że osprzęt do LPG jest do dupy a mimo to kupiłem astre, za tą cenę z wyposazeniem nic lepszego nie będzie.

 

 

 

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nawet może masz trochę racji ale mając już spore doświadczenie na temat instalacji LPG w samochodzie to mnie nerwy biorą że firma OPEL robi coś uparcie w brew wszystkim co już jest wiadome na temat instalacji.

No cóż gwarancję muszę wytrzymać :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomasz111

LukaszB powtarzam - korzystaj z ODPOWIEDZ a nie CYTUJ !!!!!

Mi przy minus -10 nie przełączyło. Jak temperatura silnika była około 70 st to zatrzymałem samochód uruchomiłem ponownie i od razu mi przełączył na gaz.

Sry dałem odpowiedz a wyszło cytuj !!!!!!!!!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów,od grudnia 2017 jestem posiadaczem astry sedan lpg,Tak samo jak u was tak i u mnie występuje problem z przełączaniem przy ujemnych temperaturach,po moich wielokrotnych''najazdach''na serwis opla w Krakowie wczoraj został wgrany nowy soft.I tak dziś rano przy tmp.-7 po przejechaniu ok 8 km i osiągnięciu tmp. silnika ok 75 stopni nastąpiło samoczynne przełączenie na lpg.Zobaczymy jak będzie dalej to działało, mogło by się wcześniej przełączać,ale to widocznie dla ''fachowców''z opla za trudne do zrobienia skoro poprawkę softu robili tak długo.Myślę że gdyby nie wasze pisma które wysyłaliście do opla to zostalibyśmy olani i nie byłoby żadnej aktualizacji,więc dzięki.

Edytowane przez 11422v

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to wygląda na ustawienie dwóch parametrów:

- temperatura reduktora,

- temperatura gazu,

 

Im temperatura bardziej na minus, tym więcej czasu potrzeba na uzyskanie wymaganej temperatury gazu w fazie lotnej, prawdopodobnie (strzelam) w programie parametry są ustawione mniej więcej na:

- temperatura reduktora 35*C,

- temperatura gazu 10*C,

 

Ostatnio u siebie w Renault kombinowałem i przestawiłem parametry przełączania:

Początkowo miałem temp reduktora 25*C, temp gazu 0*C, przełączenie następowało przy temperaturze cieczy chłodzącej około 32-35*C.

Obecnie ze względu na klejące wtryskiwacze, podniosłem temp przełączenia na reduktor 27*C i temp gazu 3*C. W efekcie przełączenie przy obecnych mrozach następuje przy temperaturze płynu chłodzącego 45-50*C (mrozy rano od -10*C do - 12*C).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności