Skocz do zawartości

Błąd P0683 Glow Plug Circuit Open


Gość bobwoj

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

 

Mam problem z wyskakującym żółtym kluczykiem.

Po podłączeniu do intefejsu wyskakuje błąd P0683 Glow Plug Circuit Open. Wyczytałem, że może być to błąd spalonej świecy żarowej.

Po sprawdzeniu świec rzeczywiście jedna okazała się spalona. Kupiłem nową Boscha i przełożyłem (znalazłem, która jest spalona). Pozostałe są sprawne, wykręciłem wszystkie i po kolei sprawdziłem na akumulatorze, czy grzeją. Wszystkie grzeją. Sprawdziłem także, czy jest napięcie na fajkach i jest. Skasowałem błąd, jednak po ponownym odpaleniu błąd wskakuje. Ilekroć go wykasuję, po ponownym odpaleniu po kilkunastu sekundach ponownie pojawia się żółty kluczyk i na interfejsie widać ten sam kod błędu. Auto odpala bez problemu, pracuję równo. Moje pytanie. Dlaczego pomimo sprawnych świec, napięcia na fajkach i wykasowaniu błędu, cały czas po ponownym odpaleniu błąd się pojawia? Co powinienem jeszcze sprawdzić?

 

Auto to Opel Corsa C 2004 rok 1.3 CDTI.

 

Pozdrawiam

Robert

Edytowane przez bobwoj

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest błąd komunikacji sterownika świec ze sterownikiem silnika.

Czyli wiązka, wtyczki a dopiero potem poważniejsze sprawy typu sterownik świec , sterownik silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiem, że sterownik znajduję się w trudno dostępnym miejscu. Nie mam drugiego na podmianę, więc najpierw sprawdzę połączenia. Czy spalony bezpiecznik może też dać taki błąd?

Edytowane przez bobwoj

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wyjąłem sterownik świec, rozebrałem i sprawdziłem czy nie ma zimnego lutu wg filmu poniżej. U mnie wszystko jest ok. Sterownik jest ok. Napięcie na świece przychodzi, wszystkie świece są ok. Błąd nadal występuję, co jeszcze mogę sprawdzić?

 

Edytowane przez bobwoj

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece sprawdzone na 100% sprawdz ich rezystancje dla pewnosci bo niektore ople wywalaja blad swiec zarowych jak nie wymieni sie kompletu swiec

z powodu roznicy w rezystancji podczas nagrzewania

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece sprawdzałem na krótko na akumulatorze. Wszystkie grzeją. Wcześniej jedna była spalona. Wymieniłem na nową. Jednak błąd pojawia się ponownie, ale nie od razu , tylko po kilkunastu sekundach po odpaleniu silnika. Nie chcę wywalić sprawnych pozostałych świec.

Edytowane przez bobwoj

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece sprawdzałem na krótko na akumulatorze. Wszystkie grzeją. Wcześniej jedna była spalona. Wymieniłem na nową. Jednak błąd pojawia się ponownie, ale nie od razu , tylko po kilkunastu sekundach po odpaleniu silnika. Nie chcę wywalić sprawnych pozostałych świec.

To mogła polecieć kolejna.

Mnie też uczono że świece najlepiej dać nowe wszystkie a ideałem jest takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności