Skocz do zawartości

Astra 1.4 XEP kody błędów i szarpanie pomocy


Gość krzys85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Autko Astra H 1.4 szarpie podczas jazdy i czasem na wolnych obrotach jakby nie chodził na wszystkie cylindry. Zakupiłem nowe świece. Lecz nie pomogło. Sprawdziłem kody błędów poprzez metodę pedał hamulca + pedał gazu, kody są następujące:

 

ECN 01350d, 010006, 013004, 013008. Niewiem co może być tego przyczyną. Czy cewka zapłonowa, sonda lambda, przepływomierz? Byłem wcześniej na komputerze i fachmen mi niby powiedział że sonda lambda świruje ogólnie. Tylko niewiem czy od tego może być to falowanie i czasami lekki brak mocy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak LPG. Przepływke może pokazało gdyż wypiąłem na chwilę kabel od niej ze złącza i zapaliłem samochód i zaczął chodzić dziwnie dławić się. Pewnie dlatego błąd od przepływki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli też kolego myślisz że może to być sonda? Dodam że stało się to nagle samochodzie chodzić świetnie, aż pewnego dnia jadąc silnik zaczął tracić moc i obroty zaczęły spadać mimo dodaniu gazu....przełączyłem na benzynę trochę jakby było lepiej. Myślałem że to od LPG, lecz problem znów się pojawił nawet na benzynie. Mimo dodaniu gazu samochód nie chciał jechać po dwóch sekundach znów jechał i tak się to odbijało....zauważyłem że samochód mi jakby więcej dymi. Taki biały dym z rury wydechowej. Nie zauważyłem wcześniej żeby aż taki był.....może zła mieszanka paliwowa dobrana przez sondę i dlatego takie szarpanie etc.

Tak na LPG i PG to samo...i drgania silnika czasem na biegu jałowym. Na zimnym nawet wiecej. Jakby nie palił na wszystkie cylindry po chwili chodzi równo....po chwili znów nierówno...sam niewiem czemu raz tak raz nie.....dlatego myślę że to nie cewka zapłonowa gdyż chodził by cały czas może tak samo źle.

Samochodzik na Gazie jeździ dopiero od 18 tys.km całkowity przebieg to 153 tys.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie myślę że to sonda.

Takie błędy wychodzą.

Wiec pierwsze do sprawdzenia jest wtyczka ,wiązka a potem pomiar sondy

Jaką grzałka ma oporność.

I dopiero wtedy można myśleć że to sonda.

Ale cewkę nie zaszkodzi oglądnąć szczególnie styki fajek (sprężynki ) w środku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności