Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Brak błędów ale nie odpala


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   ceq

ceq
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • LokalizacjaTomaszów Mazowiecki
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2.0 160KM
  • Nadwozie:Liftback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 03 grudzień 2017 - 19:25

Witam
Proszę o pomoc przy diagnozie mojego przypadku. Podczas powrotu do domu podjeżdżając do ronda samochód zgasł, wcześniej żadnych innych objawów. Szybko go chciałem uruchomić bo pomyślałem że z mojej winy, ale chwilę musiałem pokręcić. Uruchomił się i kontynuowałem jazdę do domu, lecz już na biegu jałowym dziwnie zaczął chodzić jakby nie na wszystkich garach. Wjechałem do garażu zgasiłem i już nie mogę go uruchomić. Co sprawdziłem
1) Interfejs CDIF3 brak błędów
2) Wymieniłem filtr paliwa trochę był brudny
3) Zdjąłem wężyk zasilający z pompy wysokiego ciśnienia paliwo dochodzi
4) Zdjąłem wężyk powrotny z pompy wysokiego ciśnienia paliwo też jest
5) Po zdjęciu przewodu zasilającego listwę wtryskową brak ciśnienie ( paliwo delikatnie kapie)
6) Zdjąłem osłonę rozrządu wszystko się kreci
Czy pompa wysokiego ciśnienia mogła się zapchać jakimś syfem, którego filtr paliwa nie zdołał zatrzymać. Co mogę jeszcze sprawdzić, czy ktoś miał taki przypadek. Z góry dzięki za zainteresowanie.
Pozdrawiam


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 4737 postów
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 03 grudzień 2017 - 19:53

Zawór SCV mógł się zaciąć niedomknięty, ale najpierw sprawdziłbym pompę wstępną w zbiorniku paliwa. Od razu mówię, że trzeba obniżać zbiornik, bo nie ma klapki w nadwoziu.
  • 1

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   ceq

ceq
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • LokalizacjaTomaszów Mazowiecki
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2.0 160KM
  • Nadwozie:Liftback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 03 grudzień 2017 - 21:57

Pompa w zbiorniku sprawna 100%, po zdjęciu wężyka zasilającego z pompy wysokiego ciśnienia paliwo jest podawane. Zawór scv do wymiany?, czy jest inna możliwość oczyszczenia tego zaworu.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 4737 postów
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 03 grudzień 2017 - 22:39

Zobacz jakie ciśnienie na listwie pokazuje podczas rozruchu.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   ceq

ceq
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • LokalizacjaTomaszów Mazowiecki
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2.0 160KM
  • Nadwozie:Liftback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 04 grudzień 2017 - 14:09

Nie mam manometru do sprawdzania ciśnienia, ale gdy odkręcę przewód zasilający listwę wtryskowa i próbuje uruchomić silnik paliwo praktycznie nie leci.  

Ze zbiornika paliwa do pompy wysokiego ciśnienia paliwo na pewno dochodzi. 

Może wykręcę zawór SCV i spróbuję go wyczyścić?

Użytkownik ceq edytował ten post 04 grudzień 2017 - 22:22

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 OFFLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 4737 postów
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 04 grudzień 2017 - 17:22

Nie chodzi o manometr tylko o diagnoskop. Pokazuje na liście danych jakie ciśnienie podaje czujnik ciśnienia na listwie CR.


  • 1

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#7 OFFLINE   ceq

ceq
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • LokalizacjaTomaszów Mazowiecki
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2.0 160KM
  • Nadwozie:Liftback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 04 grudzień 2017 - 22:44

Nie pokaże żadnego ciśnienia, ponieważ na listwe wtryskową nie dochodzi paliwo sprawdzilem to organoleptycznie
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#8 OFFLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 4737 postów
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 05 grudzień 2017 - 18:14

No to albo SCV jest otwarty i pompa wysokiego ciśnienia nie jest w stanie go wytworzyć, albo pompa wstępna nie pompuje jak należy pomimo, że coś tam wypływa. Ona ma dawać 3-4 bary czyli powinno zaje****cie tryskać z przewodu.


  • 1

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#9 OFFLINE   ceq

ceq
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • LokalizacjaTomaszów Mazowiecki
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2.0 160KM
  • Nadwozie:Liftback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 06 grudzień 2017 - 07:59

Wykręciłem zawór z pompy cr podłączyłem pod 12v i tłoczek się przesuwa. Bez zasilanie jest przepływ, z zasilaniem przepływ zamknięty

 

3.jpg

1.jpg

 

Wykręciłem i wyczyściłem 2 zawór, jest on z kulka u góry. Czy ta kulka to odpowietrzenie?

 

2.jpg

 

Wracając do pompy w zbiorniku. Przekręcając kluczyk pompa wstępna podpompuje dawkę paliwa do pompy cr,  a podczas rozruchu pompa wstępna nie pracuje a pompa cr zasysa już paliwo sama?  Czy dobrze piszę? Czy ciśnienie jakie wytwarza pompa wstępna zmierzę tylko za pomocą diagnoskopu? Dzisiaj zmierzę jaką dawkę paliwa podaje pompa ze zbiornika. 


Użytkownik ceq edytował ten post 06 grudzień 2017 - 08:49

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse