Skocz do zawartości

Brak błędów ale nie odpala


Gość ceq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Proszę o pomoc przy diagnozie mojego przypadku. Podczas powrotu do domu podjeżdżając do ronda samochód zgasł, wcześniej żadnych innych objawów. Szybko go chciałem uruchomić bo pomyślałem że z mojej winy, ale chwilę musiałem pokręcić. Uruchomił się i kontynuowałem jazdę do domu, lecz już na biegu jałowym dziwnie zaczął chodzić jakby nie na wszystkich garach. Wjechałem do garażu zgasiłem i już nie mogę go uruchomić. Co sprawdziłem
1) Interfejs CDIF3 brak błędów
2) Wymieniłem filtr paliwa trochę był brudny
3) Zdjąłem wężyk zasilający z pompy wysokiego ciśnienia paliwo dochodzi
4) Zdjąłem wężyk powrotny z pompy wysokiego ciśnienia paliwo też jest
5) Po zdjęciu przewodu zasilającego listwę wtryskową brak ciśnienie ( paliwo delikatnie kapie)
6) Zdjąłem osłonę rozrządu wszystko się kreci
Czy pompa wysokiego ciśnienia mogła się zapchać jakimś syfem, którego filtr paliwa nie zdołał zatrzymać. Co mogę jeszcze sprawdzić, czy ktoś miał taki przypadek. Z góry dzięki za zainteresowanie.
Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór SCV mógł się zaciąć niedomknięty, ale najpierw sprawdziłbym pompę wstępną w zbiorniku paliwa. Od razu mówię, że trzeba obniżać zbiornik, bo nie ma klapki w nadwoziu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa w zbiorniku sprawna 100%, po zdjęciu wężyka zasilającego z pompy wysokiego ciśnienia paliwo jest podawane. Zawór scv do wymiany?, czy jest inna możliwość oczyszczenia tego zaworu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam manometru do sprawdzania ciśnienia, ale gdy odkręcę przewód zasilający listwę wtryskowa i próbuje uruchomić silnik paliwo praktycznie nie leci.

 

Ze zbiornika paliwa do pompy wysokiego ciśnienia paliwo na pewno dochodzi.

 

Może wykręcę zawór SCV i spróbuję go wyczyścić?

Edytowane przez ceq

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o manometr tylko o diagnoskop. Pokazuje na liście danych jakie ciśnienie podaje czujnik ciśnienia na listwie CR.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to albo SCV jest otwarty i pompa wysokiego ciśnienia nie jest w stanie go wytworzyć, albo pompa wstępna nie pompuje jak należy pomimo, że coś tam wypływa. Ona ma dawać 3-4 bary czyli powinno zaje****cie tryskać z przewodu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręciłem zawór z pompy cr podłączyłem pod 12v i tłoczek się przesuwa. Bez zasilanie jest przepływ, z zasilaniem przepływ zamknięty

 

post-6416-0-83698600-1512542676_thumb.jpg

post-6416-0-94176700-1512542715_thumb.jpg

 

Wykręciłem i wyczyściłem 2 zawór, jest on z kulka u góry. Czy ta kulka to odpowietrzenie?

 

post-6416-0-99587700-1512542824_thumb.jpg

 

Wracając do pompy w zbiorniku. Przekręcając kluczyk pompa wstępna podpompuje dawkę paliwa do pompy cr, a podczas rozruchu pompa wstępna nie pracuje a pompa cr zasysa już paliwo sama? Czy dobrze piszę? Czy ciśnienie jakie wytwarza pompa wstępna zmierzę tylko za pomocą diagnoskopu? Dzisiaj zmierzę jaką dawkę paliwa podaje pompa ze zbiornika.

Edytowane przez ceq

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności