Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Corsa Combo Z12XEP nie odpala


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   wicia23

wicia23
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 06 grudzień 2017 - 20:09

Witajcie,
Auto rano działało Ok, dojechałem do pracy, w ciągu dnia odpalałem aby przeparkować. Teraz wsiadam do auta, rozrusznik kręci a auto nie odpala.
Auto z kluczykiem gaśnie po kilku sekundach od przekręcenia kluczyka, check gaśnie po kilku sekundach kręcenia rozrusznikiem.
Podłączyłem do Op-com i nie ma żadnego błędu w module silnika ani imobilaizera.
Co u licha jest?
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 8863 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 06 grudzień 2017 - 20:13

Jakieś odcięcia zapłonu lub alarmy tam masz?

Poszukaj.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   wicia23

wicia23
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 06 grudzień 2017 - 20:33

Nic nie ma poza fabrycznym immo. Przed chwilą dobrałem się do pompy paliwa pod siedzeniem. Po odpięciu przewodów i przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje. Przy kręceniu rozrusznikiem także paliwa nie daje. Nie mam przy sobie miernika żeby sprawdzić czy napięcie dochodzi.


Użytkownik wicia23 edytował ten post 06 grudzień 2017 - 21:48

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 8863 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 06 grudzień 2017 - 21:53

To spróbuj ją na krótko zasilić plusem i zobaczysz czy odpali.

Nie trzeba mieć miernika.

Wystarczy żarówka 12V i dwa przewody do niej przylutowane.

A za parę zł kupisz próbnik 12V


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   wicia23

wicia23
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 07 grudzień 2017 - 12:33

Zostawiłem parcha pod pracą. Jutro wezmę miernik ze sobą z domu i sprawdzę (prościej, niż ciągnąc kable od akku).

Zastanawia mnie tylko co jeszcze mogło paść jak nie pompa. Coś może blokować napięcie dochodzące na pompę?

W Op-com sprawdzałem i:

- immobilizer rozpoznaje obydwa kluczyki w zależności który włożę Transp.Key1 lub Transp.Key2 więc chyba tu nie ma problemu.

- w diagnostyce silnika parametr: Fuel Pomp Relay zmienia się z Inactive na Active przy kręceniu rozrusznikiem.

 

 

 

 

 

 

 

 

EDIT:

Prąd dochodzi przy kręceniu rozrusznikiem zatem pompa kaput.

Łatwo jest wyciągnąć sam wkład ? Widzę, że znaczna część zamienników jest z koszem wewnętrznym ale są dwa razy droższe od samego wkładu. 

Załączone miniatury

  • Bez tytułu.jpg
  • Bez tytułu3.jpg
  • Bez tytułu4.jpg

Użytkownik wicia23 edytował ten post 07 grudzień 2017 - 12:33

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 OFFLINE   wicia23

wicia23
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 08 grudzień 2017 - 20:09

Pompa wymieniona, odpalił od strzała. Ciekawe ile pochodzi na tej pompie. Głośna jak licho.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#7 OFFLINE   rafalgrzegorz

rafalgrzegorz

    Rafał

  • Moderator
  • 9297 postów
  • Lokalizacjaok. Kalwaria Zeb./ małopolska
  • Model:Opel Sintra
  • Silnik:X22XE, 104KW - 141KM
  • Nadwozie:VAN, "LUNA"
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 grudzień 2017 - 21:55

Pompa wymieniona, odpalił od strzała. Ciekawe ile pochodzi na tej pompie. Głośna jak licho.

A to już w dużej mierze zależy od ciebie bo im więcej autko jeździ na rezerwie tym szybciej kończy się pompa paliwa.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse