Gość wicia23 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Witajcie, Auto rano działało Ok, dojechałem do pracy, w ciągu dnia odpalałem aby przeparkować. Teraz wsiadam do auta, rozrusznik kręci a auto nie odpala. Auto z kluczykiem gaśnie po kilku sekundach od przekręcenia kluczyka, check gaśnie po kilku sekundach kręcenia rozrusznikiem. Podłączyłem do Op-com i nie ma żadnego błędu w module silnika ani imobilaizera. Co u licha jest?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Jakieś odcięcia zapłonu lub alarmy tam masz? Poszukaj.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wicia23 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 (edytowane) Nic nie ma poza fabrycznym immo. Przed chwilą dobrałem się do pompy paliwa pod siedzeniem. Po odpięciu przewodów i przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje. Przy kręceniu rozrusznikiem także paliwa nie daje. Nie mam przy sobie miernika żeby sprawdzić czy napięcie dochodzi. Edytowane 6 Grudnia 2017 przez wicia23   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 To spróbuj ją na krótko zasilić plusem i zobaczysz czy odpali. Nie trzeba mieć miernika. Wystarczy żarówka 12V i dwa przewody do niej przylutowane. A za parę zł kupisz próbnik 12V   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wicia23 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 (edytowane) Zostawiłem parcha pod pracą. Jutro wezmę miernik ze sobą z domu i sprawdzę (prościej, niż ciągnąc kable od akku). Zastanawia mnie tylko co jeszcze mogło paść jak nie pompa. Coś może blokować napięcie dochodzące na pompę? W Op-com sprawdzałem i: - immobilizer rozpoznaje obydwa kluczyki w zależności który włożę Transp.Key1 lub Transp.Key2 więc chyba tu nie ma problemu. - w diagnostyce silnika parametr: Fuel Pomp Relay zmienia się z Inactive na Active przy kręceniu rozrusznikiem. EDIT: Prąd dochodzi przy kręceniu rozrusznikiem zatem pompa kaput. Łatwo jest wyciągnąć sam wkład ? Widzę, że znaczna część zamienników jest z koszem wewnętrznym ale są dwa razy droższe od samego wkładu. Edytowane 7 Grudnia 2017 przez wicia23   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wicia23 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Pompa wymieniona, odpalił od strzała. Ciekawe ile pochodzi na tej pompie. Głośna jak licho.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Pompa wymieniona, odpalił od strzała. Ciekawe ile pochodzi na tej pompie. Głośna jak licho. A to już w dużej mierze zależy od ciebie bo im więcej autko jeździ na rezerwie tym szybciej kończy się pompa paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek65w Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Heh Jakbym czytał swojego posta , 2 tygodnie temu miałem to samo . Także wymiana wkładu i auto śmigało , do wczoraj .... znów nie słychać pompy ale do cholery chyba nie padła po 2 tygodniach. Tak się zastanawiam czy prawdziwym problemem jest czujnik położenia wału. Auto wyraźnie nie dostaje benzyny ale na gazie jedzie , wczoraj niedomagało trochę po odpaleniu ale po złapaniu temperatury przełączyło się na gaz i 30 km zrobiłem bez problemu .Zgasiłem auto i gasło jak chciałem wracać - jakby nie dostawało paliwa. Odpalał i się dławił po chwili , całe szczęście że był ciepły i jakoś udało mi się męcząc aku przełączyć na gaz i wrócić do domu. Dziś to samo , odpala i za chwilę gaśnie. Wk... mnie to strasznie bo nie wiem ostatecznie jaka przyczyna , pompę czasami na chwilę słychać , na gazie ciepły jedzie ale wyraznie nie dostaje benzyny.. Wymienie filtr paliwa , czujnik halla jutro jak z betonu pod blokiem dam radę ale Corsina nadużywa mojej cierpliwości. Nie pora na takie zagrywki teraz / pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Także wymiana wkładu i auto śmigało , do wczoraj .... znów nie słychać pompy ale do cholery chyba nie padła po 2 tygodniach. A jaka firma? Jeżeli jakiś chińczyk to bym sie nie dziwił   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek65w Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Adam Nie jest to Bosch czy inny ori ale kupiona w sklepie Oplex , oni się specjalizuja w cześciach do Opla. Jutro załaczę ją z na krótko zdejmując przekaźnik , jeszcze sie zastanawiam czy masa gdzieś nie zawodzi. Auto ma gaz więc ona pracuje ze 2 km a potem odłączona , przejechała pewnie z 60 km max i nie pracuje na sucho. Zawsze mam w baku miedzy 1/4 a 1/2 paliwa , nie czekam aż zapali się rezerwa nigdy. Co gorsza auto nie generuje żadnych błedów silnika . pozdro No i jestem w czarnym tyłku , paliwo niby na listwie jest - trochę tryska jak nacisnę wentylek. Przekażnik niby dobry bo sprawdziłem. Pompa na krótko chodzi bo ja słychać , nie słychać jej jak wstawiam przekaznik , a raczej czasem słychać a czasem nie. Jutro chyba ściagnę wężyk przy pompie i zobaczę czy leje paliwo jak kręcę z kluczyka. Innych pomysłów juz nie mam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.