Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Szukałem i nie znalazłem. Może, ktoś wie na którym przewodzie w obrębie bagażnika znajdę + po stacyjce. Wiem, że można to sprawdzić miernikiem ale to trzeba najpierw rozbebeszyć całe poszycie z tyłu. Jak ktoś może pomóc to będę wdzięczny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są wersje z gniazdem 12 V w bagażniku . W gniazdach zapalniczki i tym koło nóg pasażerów napięcie jest po stacyjce . Do trzeciego w bagażniku wiązka powinna być .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I teraz jeszcze pytanie czy tam jest + po stacyjce.

Kolega ma na stałe.

Do wiązki nie zaglądałem więc nie wiem czy przerabiane ale tak ma.

Więc dawid w twoim przypadku pomierz.

Ja natomiast mam w mojej Mery + w zapalniczce tylnej w tunelu za lewarkiem ręcznego po stacyjce

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie obejdzie się bez rozbierania boczków, co do gniazda zapalniczki w bagażniku to zasilanie jest stałe w popielniczce po zapłonie a druga koło ręcznego powinien szczerze nie sprawdzałem.

A naszła mnie taka myśl, wycieraczka tył ?

Ona powinna mieć zasilanie po kluczyku, tylko czy nie jest tylko po manetce ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycieraczka powinna mieć, musi wrócić do pozycji wyjściowej.

Ale jak coś tam dołożysz, to może sie okazać, że przespiecznik będzie się palił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wycieraczki idą dwa plusy.

W sumie obydwa są po zapłonie ale jeden jest stały a drugi z manetki

 

Pytanie po co potrzebujesz plusa ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę podłączyć moduł komfortowych kierunkowskazów, do tego jest potrzebny plus po stacyjce, masa, i 2*kierunkowskaz. I tem stały plus co idzie do wycieraczki powinien rozwiązać problem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ogarnę się z czasem i zainstaluję dam znać o efektach.


No dobra Panowie i Panie lub odwrotnie ;)

Z racji tego, że jak mam coś do zrobienia przy aucie to robię to jak najszybciej (bo strasznie korci :lol: ),

to: moduł komfortowych kierunkowskazów już założony i działa :D

A teraz co do zasilania, faktycznie z kostki w której idzie zasilanie do wycieraczki na klapie, pożyczyłem + po stacyjce, jest to fioletowo-czarny przewód (miernik pokazał 16,5 V :shock::?::!: a jest sprawny) , znajdziemy tam oczywiście też brązową masę do tego jeszcze sygnał z kierunkowskazów i gotowe.

Co ciekawe na dwóch przewodach jest stałe napięcie ok 5,2 V :?: są to brązowo-białe/żółte przewody.

Generalnie wszystko działa i mogę polecić taki modzik.

Teraz przy jednokrotnym delikatnym naciśnięciu manetki kierunki mrugają 3 razy( np. przy zmianie pasa), bez potrzeby ich trzymania lub "pełnego" włączenia i wyłączenia kierunku, jest też zworka, którą gdy przetniemy migają 4 razy. Jedyny "minus" jaki zauważyłem to kontrolka kierunków w zegarach mrugnie tylko raz a nie 3 razy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności