Gość DamLucz Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Witajcie panowie.Mam problem z oplem mojej dziewczyny już tydzień się z nim bawię i brak pomysłów,a mianowicie po wymianie łożyska dociskowego sprzęgła nie mogę spasować skrzyni z blokiem jest szczelina ok 2-3 cm,jest możliwość aby tarcza sprzęgła się wykrzywiła? i czy wiecie może czy jest różnica na frezach? może w złym momencie ją pasuję pomóżcie panowie,z góry dziękuję ! Auto to Opel Corsa B 1998rok,silnik 1.0 beznzyna.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 A sprawdzałeś czy tarcza pasuje do wałka(wieloklin) No i pytanie czym ustawiałeś tarczę osiowo 3cm to tak jakby wałek w ogóle nie wszedł w tarczę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DamLucz Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 (edytowane) tak sprawdzałem,tarcza wchodzi i wychodzi luźno na frezach,podczas kręcenia silnikiem ręką czuć że frez wszedł do silnika ale jakby nie do końca tarczę ustawiałem specjalnym kluczem kupionym z allegro Edytowane 8 Stycznia 2018 przez DamLucz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 A nie trzymają cię czasem tulejki prowadzące w otworach. Źle trafione otwory w skrzyni .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Sprawdź czy nie założyłeś tarczy odwrotnie,   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DamLucz Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 tarcza jest dobrze założona,nie da rady jej inaczej założyć ew. będzie wystawać xd Adam jakie tulejki naprowadź dokładnie:)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Rzuć okiem na ten rysunek (część nr 2). - https://img.7zap.com/oem/opel/images_big/S93/248451.png Bo trzeba sprawdzić czy czasem nie masz tych tulejek w tym samym otworze - to daje te 2 cm.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Tak o te tulejki co Rafał podał mi chodziło.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Mi się kiedyś zdarzyło podobnie w AG. Przeszkadzało mocowanie magistrali wodnej - było przykręcane do silnika jedną ze śrub mocowania skrzyni, a za nic tego nie było widać. Dopiero na macanego wyłapałem, co jest grane.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.