Gość Mario_80 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Witam. Kupiłem do kolekcji drugą Merive A. Jedna jest z 2004, zas druga z 2007. Jakie podstawowe roznice sa miedzy innymi to wiem - zderzak, atrapa, p.mgielne, tylne swiatla, tapicerka, inne grafika zegarów. Jednak przygladajac sie blizej swoim dwom nabytkom zauwazylem kolejne roznice, ktore mam nadzieje nie wynikaja z powypadkowej przeszlosci auta, bo stan karoserii na to nie wskazuje. Dwie rzeczy, które zauważyłem: 1. Brak uszczelki przy tylnych drzwiach idącej od linii szyb do progu. Nowszy model przy progu ma dolozony kawałek paro cm wyprofilowanej uszczelki. http://prntscr.com/i1wpbm 2. Brak dodatkowej plastikowej uszczelki przy zaslepkach "relingów" dachowych ograniczajacych dostawanie sie syfu. http://prntscr.com/i1womr Nie bardzo pojmuje, czemu polift jest gorzej wykonany? Czy tez tak u siebie macie w poliftowych Merivach A?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Wierzchoń Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 ad 1 tak uszczelki nie ma ad 2 kurde nie zauważyłem Mery po lifcie jest dużo lepiej spasowana we wnętrzu. Dużo lepiej wyciszona. Plastiki nie grają swoim własnym życiem a na światłah przy benzynie czasami się zastanawiam czy nie zgasła, ruszając zerkam na obroty. Miałem 2005 teraz mam 2007 jest na + choć to to samo auto.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidb750 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Powiem wam, że miałem Mery z 2004 roku ale ON i uszczelki w koło drzwi nie miałem, teraz mam z 2009 i też nie mam, tylko ta na progu. Może to jakieś specjale wersje na zamówienie lub za dopłatą albo na dany rynek z danym wyposażeniem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mario_80 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Ufff. No to nie bita Mam wersje z motorami 16xe i 16xep. W trasie 16xe powyzej 100km/h jest juz troche slyszalny dla mnie, a powyzej 120km/h dluzsza trasa robi sie mniej przyjemna. Zonie nawet diesel by nie przeszkadzal . Niedawno kupilem 16xep i na poczatku mialem wrazenie, ze pracuje ciszej, ale gdy da mu sie po obrotach to jest zdecydowanie glosniejszy od 16xe. Na jalowych obrotach 16xe jest cichszy od 16xep, w ktorym swiezo wymienilem tlumik srodkowy i plecionke, bo niby popekane byly, ale szczelne. W 16xep czeka mnie jeszcze zrobienie pakietu startowego, czyli olej, filtry, swiece, ceramizer i moze cos sie polepszy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurwek Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Krzysiek ja mam z 2006r przejściówkę czyli z zewnątrz przedlift a środek poliftowy i mam wrażenie że w środku jest głośno, porównuję z hondą civic 2,0td. Mam wrażenie, że pod deską silnik siedzi i jak się rozpędzisz to go strasznie słychać. A nie orientujesz się jak jest z guzikiem tylnej klapy, bo w przedlifcie jest taki z metalowym zamkiem, a w poliftowym jest od spodu mikro styk, tylko czy to jest p&p czy trzeba coś przerabiać?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidb750 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 (edytowane) Nie wiem na 100% ale podejrzewam, że wymiana zamka/silniczka w klapie i nakładka na klapę tam gdzie jest mikro styk. Na upartego możemy to porównać, pracuję w Bytomiu i jak byłaby pogoda to można tam zerknąć Edytowane 19 Stycznia 2018 przez dawidb750   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Wierzchoń Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 U mnie jest bardzo przyzwoicie wyciszone. Bardziej słyszę w kabinie wtryski gazu niż silnik z osprzętem na postoju. Tylko że u mnie może być oszukanie podczas jazdy bo ja mam wygłuszoną maskę, drzwi przód i tył oraz cały bagażnik z klapą. Różnica kolosalna jeśli chodzi o hałas podczas jazdy. Już samo zamykanie drzwi daje zupełnie inny odgłos.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.