Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Zacinające się turbo i wyskakująca kontrolka

2.0 125 kW 16V Z20LEL

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Jasiek775

Jasiek775
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Model:Opel Astra III
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 07 luty 2018 - 11:53

Witam. Posiadam opla astry h 2.0T 170km. Mam następujący problem: przy rozpędzaniu się auto normalnie przyspiesza jednak w którymś momencie obroty przeskakują dużo wyżej (rosną szybciej i wyżej) niż w stosunku do przyspieszania i wtedy wywala błąd, zapala się kontrolka auta z kluczem i wtedy jest mniej mocy. Po podłączeniu komputera mam następujące błędy: P1243 i P1106. Kiedy wracam z pracy auto już normalnie przyspiesza i kontrolka gaśnie. Problem ciągle się powtarza. Raz się zapala A później gaśnie i jest ok.
Załączam film na którym widać jak te obroty wariują.

Ktoś może pomóc?
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 9738 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 07 luty 2018 - 15:13

Napisz jeszcze co do tej pory zrobiłeś oprócz odczytania błedów?

 

1243 zawór turbo -wiązka  ,zawór regulacyjny , sterownik silnika

1106 czujnik ciśnieniaw kolektorze ssącym -wiązka ,czujnik ciśnienia , sterownik silnika.

 

To sprawdzisz to zobaczysz czy będzie lepiej.

 

 

A tutaj masz linki z tymi błędami.

http://forum.opel24....edy-logi/page-2

 

http://forum.opel24....problem-z-moca/

 

 

A teraz zapraszam do lektury regulaminu ,bo następnym razem będzie temat do kosza.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   Jasiek775

Jasiek775
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Model:Opel Astra III
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 07 luty 2018 - 16:11

Jeszcze nic nie robiłem bo nie wiem od czego zacząć.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   wesol

wesol
  • Zasłużony
  • 5451 postów
  • Model:Nie Opel
  • Silnik:ASZ+ i AUY++++
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 07 luty 2018 - 17:55

trzeba by zlogowac cisnienie dolaodowania żądane i rzeczywiste oaz atmosferyczne jekie widzi ecm podczas tego logowania. Oczewiscie jak wywala ten blad to logowanie by musialo byc. Bo nie wiemy czy mamy przeladowanie czy niedolaodowanie czy moze tylko problem z prawidlowym cisnieniem atmo lub z wysterowaniem elektrozaworu sterujacego gruszka turbiny. 

Wyglada na problem z kabloteka od tego EZ lub samym elektrozaworkiem itp. 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   Jasiek775

Jasiek775
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Model:Opel Astra III
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 07 luty 2018 - 20:50

Chodzi o ten elektrozawór? https://www.iparts.p...teo_lowerfunnel
Czy ten przy turbo z 3 wężykami? Bo przy tym przy turbo ta kostka ktora sie wpina zauwazylem ze jest jakby poklejona jakims bezbarwnym klejem.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 OFFLINE   rafalgrzegorz

rafalgrzegorz

    Rafał

  • Moderator
  • 9476 postów
  • Lokalizacjaok. Kalwaria Zeb./ małopolska
  • Model:Opel Sintra
  • Silnik:X22XE, 104KW - 141KM
  • Nadwozie:VAN, "LUNA"
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 07 luty 2018 - 21:23

Jasiek - już dwóch kolegów ci pisało żebyś zaczął od kabelków.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#7 OFFLINE   Jasiek775

Jasiek775
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Model:Opel Astra III
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 07 luty 2018 - 21:48

Oki. Dzięki.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#8 OFFLINE   Jasiek775

Jasiek775
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Model:Opel Astra III
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 09 luty 2018 - 18:12

Sprawdziłem kable. Wszystko w porządku. Jednak ta kostka jest poklejona i luźno wchodzi i luźno się ściąga. Przy wsuwaniu nie wchodzi na te zatrzaski. Więc chwilowo związalem trytką. Chodzi o ten elektrozawór przy turbo. Możliwe by bylo żeby tylko przez ta wtyczkę auto tak wariowalo? https://photos.app.g...HPKGUxBK2nbVbB3
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#9 OFFLINE   ja37

ja37

    Super Spamerek

  • Zasłużony
  • 13378 postów
  • Lokalizacja
  • Model:Opel Corsa B
  • Silnik:Z20LET+
  • Nadwozie:3D
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 09 luty 2018 - 19:36

Jak najbardziej.

W z20let to typowa usterka, bo on jest na samym wlocie i cała woda, sól i inne gówno na niego leci, styki śniedzieją i cuda się dziają.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse