Skocz do zawartości

Zacinające się turbo i wyskakująca kontrolka


Gość Jasiek775

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Jasiek775

Witam. Posiadam opla astry h 2.0T 170km. Mam następujący problem: przy rozpędzaniu się auto normalnie przyspiesza jednak w którymś momencie obroty przeskakują dużo wyżej (rosną szybciej i wyżej) niż w stosunku do przyspieszania i wtedy wywala błąd, zapala się kontrolka auta z kluczem i wtedy jest mniej mocy. Po podłączeniu komputera mam następujące błędy: P1243 i P1106. Kiedy wracam z pracy auto już normalnie przyspiesza i kontrolka gaśnie. Problem ciągle się powtarza. Raz się zapala A później gaśnie i jest ok.

Załączam film na którym widać jak te obroty wariują.

Ktoś może pomóc?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jeszcze co do tej pory zrobiłeś oprócz odczytania błedów?

 

1243 zawór turbo -wiązka ,zawór regulacyjny , sterownik silnika

1106 czujnik ciśnieniaw kolektorze ssącym -wiązka ,czujnik ciśnienia , sterownik silnika.

 

To sprawdzisz to zobaczysz czy będzie lepiej.

 

 

A tutaj masz linki z tymi błędami.

http://forum.opel24.com/topic/81733-astra-h-20t-z20ler-bledy-logi/page-2

 

http://forum.opel24.com/topic/56942-astra-h-20-turbo-170km-problem-z-moca/

 

 

A teraz zapraszam do lektury regulaminu ,bo następnym razem będzie temat do kosza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba by zlogowac cisnienie dolaodowania żądane i rzeczywiste oaz atmosferyczne jekie widzi ecm podczas tego logowania. Oczewiscie jak wywala ten blad to logowanie by musialo byc. Bo nie wiemy czy mamy przeladowanie czy niedolaodowanie czy moze tylko problem z prawidlowym cisnieniem atmo lub z wysterowaniem elektrozaworu sterujacego gruszka turbiny.

Wyglada na problem z kabloteka od tego EZ lub samym elektrozaworkiem itp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jasiek775

Chodzi o ten elektrozawór? https://www.iparts.pl/czesc/czujnik-cisnienia-doladowania-bosch-0261230042,0-30-0261230042-229660.html?utm_source=Criteo&utm_medium=retargeting&utm_campaign=criteo_lowerfunnel

Czy ten przy turbo z 3 wężykami? Bo przy tym przy turbo ta kostka ktora sie wpina zauwazylem ze jest jakby poklejona jakims bezbarwnym klejem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jasiek775

Sprawdziłem kable. Wszystko w porządku. Jednak ta kostka jest poklejona i luźno wchodzi i luźno się ściąga. Przy wsuwaniu nie wchodzi na te zatrzaski. Więc chwilowo związalem trytką. Chodzi o ten elektrozawór przy turbo. Możliwe by bylo żeby tylko przez ta wtyczkę auto tak wariowalo? https://photos.app.goo.gl/hyHPKGUxBK2nbVbB3

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej.

W z20let to typowa usterka, bo on jest na samym wlocie i cała woda, sól i inne gówno na niego leci, styki śniedzieją i cuda się dziają.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności