Gość volemon Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 (edytowane) Witam,Mam ciekawy problem z silnikiem isuzu:wymienione:tulejki wtryskiwaczy (uchwyty)uszczelka pod głowicątest szczelności głowicy był robiony: głowica szczelna.chłodniczka oleju odłączonaProblem nie występuje kiedy auto chodzi na wolnych obrotach. Czyli odpalimy auto zostawimy na godzinę dwie (niższe ciśnienie w bloku) nic się nie dzieje.Kiedy przystąpimy do jazdy, tak po 20-40km z rury zaczyna wydobywać się biały dym i płyn chłodniczy ucieka do oleju (do płynu z kolei oleju nie ubywa prawie wcale).Teraz pytanie co to może być, ponieważ gdyby to był blok silnika to przedstawione wyżej objawy by nie miały najmniejszego sensu.Jakieś sugestie? Edytowane 9 Lutego 2018 przez volemon   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Ja myślę że gdy robiłeś głowicę trzeba było jeszcze sprawdzić płaszczyznę na bloku. Zmierz kompresję to się dowiesz który cylinder ssie płyn.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cris91 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Hmmm głupie pytanie, a oringi wtryskiwaczy wymienione na nowe?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Myszak86 Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 Olej Kolego oringi obsady wtryskiwaczy sprawę załatwia 2 miesiące bez oleju w zbiorniczku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.