Skocz do zawartości

Astra G 1.7 DTI płyn w oleju (wyjątkowo nietypowy problem)


Gość volemon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam ciekawy problem z silnikiem isuzu:

wymienione:
tulejki wtryskiwaczy (uchwyty)
uszczelka pod głowicą

test szczelności głowicy był robiony: głowica szczelna.

chłodniczka oleju odłączona

Problem nie występuje kiedy auto chodzi na wolnych obrotach. Czyli odpalimy auto zostawimy na godzinę dwie (niższe ciśnienie w bloku) nic się nie dzieje.
Kiedy przystąpimy do jazdy, tak po 20-40km z rury zaczyna wydobywać się biały dym i płyn chłodniczy ucieka do oleju (do płynu z kolei oleju nie ubywa prawie wcale).

Teraz pytanie co to może być, ponieważ gdyby to był blok silnika to przedstawione wyżej objawy by nie miały najmniejszego sensu.
Jakieś sugestie?

Edytowane przez volemon

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę że gdy robiłeś głowicę trzeba było jeszcze sprawdzić płaszczyznę na bloku.

Zmierz kompresję to się dowiesz który cylinder ssie płyn.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności