Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem


Gość hunter126

Rekomendowane odpowiedzi

Gość hunter126

Witam, mam taki problem. Padł mi ostatnio alternator, a co za tym idzie że jakoś dojechać kawałek do domu dojechalem akumulator. Po wymianie akumulatora i naprawie alternatora pojawił się nieregularny problem z odpalaniem, a dokładnie na zimnym silniku pali od strzała, ale jak jest cieplejszy to już tak nie jest bo kręci dłużej. Jak zapali i zgasze go od razu i znowu spróbuję zapalić to od razu zapala. Dopiero jak chwilę postoi to znowu ma problem. Poniżej zdjęcie z OP-COM. Czy miał ktoś coś podobnego? Z góry dziękuję za pomoc 1f642.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A więc pierwszy bład masz w załaczniku

Drugi błąd to zacznij trochę używać wyszukiwarki forumowej

http://forum.opel24.com/topic/60345-blad-u2103/

post-37019-0-27203100-1518885686_thumb.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hunter126

Dziękuję. Ze względu, że jestem laikiem odnośnie elektryki samochodowej to możesz mi wyjaśnić o co chodzi z tym pierwszym błędem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hunter126

Czyli trzeba sprawdzić połączenie komputera? Dobrze rozumiem? Sorry za może głupie pytania, ale serio się na tym nie znam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba sprawdzić po kolei wszystko co jest napisane do momentu aż błąd zniknie.

Może to być zwykły brak styku na którymś połaczniu a może to być poważniejsza sprawa.

To juz powinien ogarnać elektryk

 

 

Problemy z odpalaniem też to musiałby sprawdzić.

Czyli jakie są spadki napiecia przy odpalaniu,jakie jest napięcie ładowania i czy to jest spowodowane awarią altka czy wyszło przy okazji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hunter126

Dziękuję za informację.

 

Napięcie ładowania jest niby ok. To jest o tyle dziwne, że jak zapali i od razu po zgaszeniu go zapale to od strzała pali, dopiero jak parę minut po stoi to ma problem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo nie cofa się do baku?

Przed odpaleniem po dłuższym postoju naciśnij "wentyl" na listwie paliwowej - jak nie siknie porządnie to paliwa nie ma i pompa musi nabić ciśnienie, żeby odpalił. Zaworek zwrotny jest w pompie paliwa (zbiornik).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności