Skocz do zawartości

Opel astra 1.4 nie odpala na mrozie


Gość xcom2222

Rekomendowane odpowiedzi

Gość xcom2222

Witam

Opel to Astra 1.4 z 2003 hatchback B+LPG (nowy)

Mam taki problem z moją Astrą (G; 16V 90KM; Manuala; LPG), że na mrozie nie chce mi odpalać znaczy łapie niby zapala ale po kilku sekundach gaśnie. potem mogę kręcić rozrusznikiem aż padnie akumulator, słychać normalny rozruch i tak jakby łapało ale nie chce załapać.

Następnie muszę ja wprowadzić do garażu przeczyścić świece bo są zalane, i zapala., w garażu pali normalnie, ale jak jest powiedzmy poniżej -10 st na dworze jak obecnie, to nie chcę.
Wcześniej jakieś 2 tygodnie temu w ogóle nie chciała zapalić, to ją pociągałem i zapaliła, i tak jeździłem dopóki nie przyszły większe mrozy. świece są nowe i akumulator też nowy.

Bardzo proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość xcom2222

Iskra na świecach jest ok. Czujnika wału jeszcze nie sprawdzałem, ale pewnie były by inne tez objawy, później go sprawdze, ale to dopiero wieczorem, a co do błędów to nie wiem bo nie pali się ta kontrolka od błędów to chyba nie ma, a w tej chwili pod kompa też nie pojadę bo nie jest na chodzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale gdybyś poczytał trochę forum w celu doinformowania się to znalazł byś to:

http://forum.opel24.com/topic/26000-kody-bledow-czyli-wstretna-zolta-kontrolka-silnika/

 

 

No i czujnik temp. płynu też bym sprawdził.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość xcom2222

a po za czujnik temp. płynu jest jakiś inny czujnik temperatury ??? po za czujnikiem powietrza w tej rurze za filtrem powietrza, mechanik dziś zasugerował ze może nie być ciśnienia w cylindrach, i coś dodał o szklankach ale za bardzo nie zrozumiałem ale wydaje się mało prawdopodobne bo jeździ normalnie. jedynie te świece zalewa na mrozie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik ma nie wspominać tylko pomierzyć.

Jeżeli twierdzi że masz problemy z cylindrami to każ mu zmierzyć kompresję z próbą olejową .

I wtedy można mówić coś na temat cylindrów i szklanek

A gdyby mechanik się pokusił poznać ten silnik to dowiedziałby się że masz hydrokorektory.

Ja ci proponuję od niego auto zabrać i albo samemu sie za niego zabrać albo szukać innego mechanika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności