Skocz do zawartości

Uszczelnienie pompy wysokiego ciśnienia CR/CP 1K3/R55/ 10-S 0455010092


Gość iwan955

Rekomendowane odpowiedzi

Objawem w mojej meriva A 1.3 69KM CDTI 2005 była cieknąca ropa z pompy wysokiego ciśnienia. Wykręciłem najpierw akumulator, filtr paliwa w obudowie, kosz akumulatora , pompę vacum a na końcu pompę wysokiego ciśnienia. Pompa vacum i wysokiego ciśnienia dokręcone były do silnika bardzo lekko. Po odkręceniu pierwszej sekcji z której lała się ropa podczas jazdy i wyjęciu wszystkich uszczelek stwierdziłem uszkodzony oring, wymiany dokonałem dla każdej sekcji. Należy zachować czystość przy wymianie uszczelnień, zabrudzone elementy sekcji moczymy w nafcie przez kilka godzin następnie pokrywę sekcji i pompę gdzie pokrywa jest przykręcona czyścimy papierem ściernym 500 lub 1000 na mokro np z WD40. Po tym zabiegu czyścimy wszystko benzyną ekstrakcyjną i wycieramy w czyściwem i ponownie benzyną.

post-43658-0-45717600-1520773331_thumb.jpeg

post-43658-0-29666800-1520773412_thumb.jpg

post-43658-0-03861500-1520774087_thumb.jpg

post-43658-0-21028600-1520774096_thumb.jpg

post-43658-0-96130900-1520774723_thumb.jpg

post-43658-0-92956800-1520774731_thumb.jpg

post-43658-0-14881300-1520774755_thumb.jpeg

post-43658-0-30402100-1520774766_thumb.jpeg

post-43658-0-91119600-1520774784_thumb.jpg

post-43658-0-94262200-1520774877_thumb.jpg

post-43658-0-54843700-1520774883_thumb.jpg

post-43658-0-33518800-1520775204_thumb.jpg

Edytowane przez iwan955

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności