Skocz do zawartości

Corsa C 1.0 2002 - izolator, korek kolumny kierowniczej


Rekomendowane odpowiedzi

Gość LukasIrl

Witam,

 

jak w temacie, mam pytanie czy po odkręceniu czterech śrub mocujących korek, izolator kolumny kierowniczej coś od spodu odpadnie czy tylko będzie możliwość wyjęcia tego izolatora?

 

Muszę to odkręcić bo sączy mi się woda.

Pozdrawiam kolegów.

post-47676-0-85057800-1520950723_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

jak w temacie, mam pytanie czy po odkręceniu czterech śrub mocujących korek, izolator kolumny kierowniczej coś od spodu odpadnie czy tylko będzie możliwość wyjęcia tego izolatora?

A kolega ten temat przeglądnął? - http://forum.opel24.com/topic/75682-wodamokro-pod-dywanikiem-kierowcy-corsa-c/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LukasIrl

Witaj,

 

dobrze kombinujesz. jakiś czas temu robiłem uszczelnienie pomiędzy serwem a grodzią bo tam kiedyś zaciekało. Teraz kilka dni temu kapało od pompy sprzęgła. i to już też zrobiłem. Wyczułem także pod palcami mokrą ta pianko/uszczelkę pod tym co wam na grafice załączyłem. Są dwa warianty. Albo zaciągnęło wodę po gąbce i tam jest mokre albo podciąga wodę przez ten otwór od wału kierownicy. Jak już mam wybebeszone dywaniki to chce zrobić jak trzeba. Dlatego do was pisałem czy jak to odkręcę to czy mi od drugiej strony nie odpadnie. Robię to na parkingu i jak coś to pozostanie wtedy tylko laweta.

Więc jak ktoś coś wie czy po odkręceniu tej " zaślepki" w podłodze gdzie wchodzi wał , nic nie odpadnie to poproszę o info.

Strasznie duże tam są nakrętki aby trzymały tylko plastik i gumę....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisów odnośnie wody na dywaniku jest sporo. Walki z tym problemem również.

Wylot z przekładni kierowniczej jest najniżej i możliwe że tam jeszcze coś zostało ale musiała by się tam dostawać od przegrody silnika.

Tu masz jeszcze temat - http://forum.opel24.com/topic/72473-corsa-c-woda-na-dywaniku-kierowcy-poradnik/

Warto też sprawdzić drożność odpływów z podszybia.

W Combo też chłopaki opisują podobną walkę z wodą.

Ja nie rozbierałem corsy c - sam musisz sprawdzić czy kolumna jest na górze też przykręcona - wtedy na dole było by tylko ustalenie pozycji - bynajmniej tak się mi wydaje.

Może jeszcze ktoś bardziej obeznany napisze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LukasIrl

rafałgrzegorz , spoko dzięki za linki.

Temat z zaciekaniem od góry ogarnięty. uszczelnienie pompy sprzęgła pomogło. Pozostaje jedynie temat tej sprawy przy wale kierownicy.

Może jeszcze ktoś napisze o tych śrubach i izolatorze, zaślepce korku czy jak to tam poprawnie nazwać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności